قعر جدول، جایگاه نماینده آبادان در نیم‌فصل اول

تیم فوتبال ساحلی جهان‌نژادیان آبادان در پایان نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ برتر کشور، بدون کسب امتیاز در قعر جدول جای گرفت.

 

عبدالله جهان‌نژادیان، مدیرعامل باشگاه شهید جهان‌نژادیان آبادان اظهارکرد: روز گذشته، ۳۰ خردادماه در آبادان میزبان تیم یاران اصفهان بودیم که در پایان با نتیجه ۵ بر ۳ شکست خوردیم.

وی با بیان این‌که بازی را خوب آغاز کردیم، عنوان‌کرد: در طول مسابقه به صورت مرتب از حریف پیش می‌افتادیم. به نظرم یکی دو بار هم باتوجه به این‌که حریف بسیار اعتراض می‌کرد، داور تحت فشار قرار گرفت.

مدیرعامل باشگاه شهید جهان‌نژادیان آبادان ادامه‌داد: به نظرم داور کمی کنترل بازی را از دست داده بود و به همین دلیل یکی دو فرصت از تیم ما گرفته و به تیم حریف داده شد که این موضوع باعث شد تمرکز بازیکنان ما به هم بخورد.

وی خاطرنشان‌کرد: البته من فقط داوری را در کسب این نتیجه مقصر نمی‌دانم و فکر می‌کنم بازیکنان ما در پایان بازی از نظر بدنی کم آوردند. حریف هم تیم خوبی بود و از کمترین فرصت‌ها  استفاده کرد.

جهان‌نژادیان بیان‌کرد: ما هم می‌توانستیم از موقعیت‌های‌مان بیشتر استفاده کنیم ولی همان‌طور که گفتم داوری باعث به هم خوردن تمرکز تیم‌مان شد و در چنین وضعیتی، شرایط برای ما سخت شد. به هر حال برخی سوت‌ها به اشتباه زده شد و به نظرم در کل قضاوت داور تاثیر بسیاری در به هم خوردن تمرکز تیم ما داشت.

وی در ادامه عنوان‌کرد: این دیدار آخرین بازی ما در نیم‌فصل‌ اول بود و ما همچنان بدون امتیاز در انتهای جدول قرار داریم. نیم‌فصل دوم هم پس از ماه مبارک رمضان آغاز خواهد شد. جا دارد از مسوولانی که از بازی‌های ما دیدن می‌کنند، تشکر کنم.

https://hoorkhabar.ir/89042کپی شد!
57
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.