بسته حمایتی جهت کمک به دانشجویان در انجام ازدواج ساده و به هنگام

معاون برنامه ریزی و هماهنگی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان داشت: چهار میلیون دانشجوی کشور جزئی از جامعه هدف ما هستند که تلاش داریم با ارئه تسهیلات لازم، امکان انجام ازدواج به هنگام، ساده، آگاهانه و پایدار را برای آنان فراهم کنیم.

محمد اسحاقی بیان داشت: در برنامه‌های تدوین شده تاکید بسیار زیادی بر قشر دانشجو و چهار میلیون جوان فرهیخته کشور وجود دارد.

وی با بیان اینکه دانشجویان جزئی از جامعه هدف ما به شمار می‌روند یادآور شد: چهار میلیون دانشجوی کشور جزئی از جامعه هدف ما هستند که تلاش داریم که سعی داریم با ارئه تسهیلات لازم ، امکان انجام ازدواج به هنگام، ساده، آگاهانه و پایدار را برای آنان فراهم کنیم.

اسحاقی در ادامه از وجود بسته حمایتی جهت کمک به دانشجویان در ازدواج ساده و به هنگام خبر داد و گفت: معمولا دانشجویان ما زمان ازدواج خود را به بعداز پایان تحصیلات تکمیلی موکول می‌کنند که ما تلاش داریم ازدواج دانشجویی در سال‌های ابتدایی دوران دانشجویی صورت بگیرد.

وی خاطر نشان ساخت: بسته حمایتی جامعی به همین منظور از سوی وزارت بهداشت و علوم پزشکی تبیین شده است که مسئولان مربوطه موظف هستند به آن توجه کرده و تسهیلاتی را برای دانشجویان فراهم سازند.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی در پایان تاکید کرد: باید بحث آئین نامه‌های آموزشی این بسته و همچنین مشوق‌هایی مانند خوابگاه‌ها و کمک هزینه‌ها در اختیار دانشجویان قرار بگیرد تا دانشجو ازدواجی ساده، به هنگام و پایدار داشته باشد.

https://hoorkhabar.ir/87379کپی شد!
136
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.