مشکلات ترافیکی پیچ ساحل غربی رودخانه کارون تا پایان سال برطرف می گردد

شهردار اهواز از پروژه حدفاصل پارک جزیره تا پل هفتم بازدید کرد. در این پروژه یک باند زیر پل سیاه اضافه گردید و پیچ خطرناک پل سیاه که موجب بروز تصادفات بسیاری بود، اصلاح شد.

سید خلف موسوی در این باره گفت: این پروژه شامل پارکینگ، سرویس بهداشتی، جابه جایی ایستگاه پمپاژ، احداث۵۰ عدد نیمکت جهت شهروندان و احداث پیاده رو ساحلی به طول ۸۰۰ متر و عرض ۶ متر در حاشیه ساحل رودخانه جهت پیاده روی شهروندان و ایجاد فضای سبز به مساحت ۴ هکتار می باشد.

     وی بر اتمام پروژه مذکور تا پایان سال جاری تاکید کرد وافزود: کلیه اقدامات صورت گرفته در راستای ارائه خدمات هرچه مطلوب تر به شهروندان و استفاده بهینه از سواحل رودخانه کارون است.

شهردار اهواز خاطرنشان کرد: ساحل سازی رودخانه باید به گونه ای باشد تا امکان دسترسی شهروندان به آب رودخانه جهت تفریح میسر باشد.

 ایشان اصلاح پیچ ساحل غربی رودخانه کارون را که سالیان سال موجب بروز تصادفات زیادی گشته بود تا پایان سال جاری اعلام کرد و گفت با توجه به اینکه شهر اهواز میزبان مسافران نوروزی بی شماری است و این مسیر از پرترددترین مسیرهای شهری است امیدواریم مشکلات ترافیکی این بخش تا فرارسیدن نوروز رفع گردد.

https://hoorkhabar.ir/854کپی شد!
138
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.