استقبال خوب نوجوانان آبادانی از کلاس‌های رباتیک کانون پرورش فکری

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۳ آبادان از استقبال کودکان و نوجوانان آبادانی از کلاس‌های رباتیک کانون خبر داد.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۳ آبادان ظهر امروز در حاشیه برگزاری کلاس‌های رباتیک این شهرستان اظهار کرد: کلاس‌های رباتیک که به مناسبت آغاز فعالیت‌های تابستانی برای اولین بار در کانون شماره سه آبادان برپا شده است، با استقبال خوب نوجوانان روبرو شد و دور اول این کلاس‌ها از ۲۳ خرداد ماه سال جاری آغاز شد.

مرضیه ململی نوترکی با بیان این که دوره مقدماتی این کلاس آموزشی شامل ۱۰ جلسه است، افزود: هزینه این دوره آموزشی یک‌صد هزار تومان است که مبلغ ۸۰ هزار تومان آن به وسایل پکیج آموزشی مربوط می‌شود که متعلق به خود عضو است.

وی با اشاره به این که آموزش رباتیک یک آموزش دانشی است و طبق نظر کارشناسان آموزشی آغاز مباحث دانشی برای سنین کمتر از هشت سال در اصل توقف کامل شدن رشد ظرفیت مغز است، بیان کرد: بر همین اساس کانون برای برگزاری این دوره سن نوجوانان را انتخاب و اقدام به برگزاری کلاس‌های رباتیک کرده که با استقبال بسیار خوبی روبرو شده است.

این مسئول فرهنگی همچنین یادآور شد: مرحله دوم این کلاس علمی ۱۰ جلسه و مرحله ی سوم آن ۱۴ جلسه است و با توجه با استقبال خوب بچه‌ها از کلاس‌های رباتیک این برنامه تا پایان تابستان به کار خود ادامه خواهد داد.

https://hoorkhabar.ir/80661کپی شد!
171
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.