تشکیل کمیته ویژه روستایی برای توسعه روستاهای ماهشهر

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر از تشکیل کمیته ویژه روستایی به منظور توسعه روستاهای بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.

منصور قمر صبح امروز در نشست با دهیاران روستاهای بخش مرکزی این شهرستان اظهار کرد: روستاها در نگاه دولت تدبیر و امید جایگاه ویژه‌ای دارند و با توجه به نقش روستائیان در توسعه اقتصادی کشور لازم است برای رفاه این مردم پرتلاش جامعه همت و تلاش مضاعفی به خرج داد.

وی افزود: کمیته ویژه روستایی نیز به همین منظور تشکیل می‌شود که هدف از تشکیل آن بررسی و شناسایی مشکلات و نقاط قوت و ضعف در روستاها است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: مشکلات خدماتی و رفاهی شامل آب و برق و گاز و مشکلات کشاورزان در این کمیته طرح و به صورت جدی برای حل و رفع این مشکلات قدم‌های جهادی برداشته خواهد شد.

قمر در ادامه به ظرفیت‌های موجود در بخش کشاورزی این شهرستان اشاره کرد و گفت: با توجه به وجود زمینه‌های مساعد برای توسعه کشاورزی و وجود ظرفیت‌های مناسب در منطقه، شهرستان بندر ماهشهر می‌تواند در کنار قطب بزرگ صنایع پتروشیمی به قطب بزرگ کشاورزی نیز تبدیل شود.

وی بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های موجود تأکید کرد و گفت: همه مسئولان و دستگاه‌ها باید دست به دست یکدیگر داده و در راستای شکوفا کردن این ظرفیت‌های بی‌نظیر تلاش کنند.

در ادامه این نشست نیز دهیاران روستاهای بخش مرکزی شهرستان بندر ماهشهر به طرح مشکلات و دیدگاه‌های خود پرداختند.

https://hoorkhabar.ir/76996کپی شد!
163
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.