مسئولان ایذه با ورزش بیگانه هستند

مربی تیم ووشوی انشان پارس ایذه گفت: مسئولان ایذه با ورزش بیگانه هستند.

حمید جاور در مورد شرایط ووشو در شهرستان اظهار کرد: با وجود اینکه ووشو در ایذه حرف اول را می‌زند و از کسب مدال جهانی گرفته تا استانی را کسب کرده، اما متاسفانه هیئت ما فاقد اتاق است.

وی اضافه کرد: در این مدت هم پیگیری‌هایی که در این خصوص انجام داده‌ایم ثمره‌ای در پی نداشته است.

مربی تیم ووشوی انشان پارس ایذه با بیان اینکه متاسفانه مسئولان شهر علاقه‌ای به ورزش ندارند عنوان کرد: در رشته ووشو مدال‌های مختلفی به دست آورده‌ایم اما هیچگاه به خواسته خود نرسیدیم.

وی با ابراز گلایه از این وضعیت گفت: با این وضعیت سال آینده در باشگاه را تخته خواهیم کرد چرا که دیگر توان اداره این رشته در این شهر کاملاً محروم را ندارم.

جاور بیان کرد: اکثر هزینه را از جیب شخصی هزینه می‌کنم ولی تاکنون هیچ مسئولی حتی حاضر نشده است یکبار به باشگاه بیاید و شرایط ورزشیمان را از نزدیک مشاهده کند.

وی ادامه داد: اخیراً تیم نوجوانان در مسابقات قهرمانی استان به مقام نخست دست یافتند و با وجود این افتخارات باز هم مورد کم لطفی‌ها قرار می‌گیریم.

مربی تیم ووشوی انشان پارس ایذه در پایان از مدیرعامل پر تلاش باشگاه فرهنگی ورزشی انشان پارس نهایت تقدیر و تشکر را داشت و یادآور شد: امیدواریم که مسئولان شهر اینگونه افراد را برای ورزش شهرستان حفظ کنند.

https://hoorkhabar.ir/74907کپی شد!
89
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.