چرا باید در انتخابات خبرگان رهبری به آیت الله حسن زاده رای بدهیم؟

مردم شهید پرور و فهیم این دیار به نیابت همه ی شهدایمان خصوصا به نیابت آن دست و انگشتر بجا مانده(سردار دلها) حضوری دشمن شکن و حداکثری درپای صندوق رأى، با انتخاب آیت الله حسن زاده به عنوان نماینده مردم شریف استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، خون تازه ای در رگهای در این مجلس جاری نمائیم و مجلسی چابک تر از گذشته و پای کار مردم شکل بگیرد.

هورخبر –  نگارنده توفیق داشته بواسطه حرفه روزنامه نگاری از سالیان دور تا کنون بنا به مقتضیات مختلفی با ایشان ارتباطات نزدیکی داشته و از مواضع وی در مقابل مشکلات و معضلات جاری جامعه با اطلاع باشم. بطور مثال در مصاحبه ای که در تاریخ ۳۰ آبان سال ۹۴ با ایشان در خصوص انتقال آب خوزستان به سایر استانها صورت گرفت مواضعی کاملا شفافی داشتند و به دنبال ایجاد یک وفاق استانی در خوزستان برای مقابله با سرقت منابع آب از خوزستان بودند و موارد متعددی دیگری به همین جهت ایشان را بعنوان کاندیدای اصلح و مصلح در بین هشت بزرگواری دیگری که هر کدام ویژگی و شایستگی های خاص خود را دارند اعلام می نمایم.

نکته اول: ساده زیستی و اجتناب از گرایش به سمت زندگی اشرافیگری و مردمی بودن وی است، اگر بخواهم در این خصوص بهتر ادای دین کنم باید گفت ایشان علی رغم اینکه در مناصب و جایگاه هایی مانند امام جمعه موقت اهواز-مسئول بعثه مقام معظم رهبری درخوزستان-استاد حوزه و دانشگاه…ایفای نقش نموده اند(مانند عامه ی مردم و دربین آنها زندگی کرده است) و همواره زندگی به سبک طلبگی را پیش رو خود داشته است و از آفت اشرافی گری کاملا بدور بوده است و هرگز به دنبال این نبوده اند که برای خود حشم و خدمی،یال و کوپالی داشته باشند. بطوریکه از خرید روزانه تا ایستادن در صف نانوایی و بنزین زدن اتومبیل خود..‌ را شخصا انجام داده و می دهند. اهتمام ویژه ای بر رعایت زی طلبگی داشته است و هرگز رانتی برای خود و خانواده نخواسته اند.

نکته دوم: جناب آیت الله حسن زاده از مبارزان و جانبازان دوران قبل از انقلاب بوده است که در جریان فعالیتهای سیاسی آن دوران ستم شاهی در یکی تظاهرات ها از ناحیه پا مجروح شده اند و در طول دوران هشت سال دفاع مقدس هم همواره در کنار سایر رزمندگان حضوری چشم گیر داشته اند و بارها به جبهه های حق علیه باطل اعزام شده اند. و این سندی محکمی در تایید انقلابی گری و وطن پرستی وی می باشد.و نشان از روحیه شجاعت و ایثارگری این عالم فریخته دارد.

نکته سوم: آیت الله حسن‌زاده در طول دوران تحصیلات خود در حوزه علمیه از محضر بزرگان و اساتید علم فقه و اصول در قم. اهواز و شوشتر کسب فیض نمودند و بدون اغراق هم اکنون ایشان عالم و مجتهدی مسلّم و آگاه است و به همین جهت شاگردان بسیاری در حوزه علمیه اهواز ازمحضر ایشان کسب فیض کرده اند. بدیهی است مجلس خبرگان به وجود افرادی نیازمندمی باشد که یا مجتهد باشد و یا توان تشخیص مجتهد جامع الشرایط را داشته باشد و استاد فرزانه ما این چنین است.

نکته چهارم: آیت الله حسن‌زاده بر این اعتقاد است که اعضای خبرگان رهبری نباید خود را فقط در چارچوب شرح وظایف این شورا که اهم آن(انتخاب رهبری و نظارت بر پایداری شریط احراز وظایف رهبری) می باشدخلاصه کنند. ایشان اشراف کاملی برقوانین اساسی و شرح وظایف مجلس خبرگان دارند و همواره قانون را فصل الخطاب می‌دانند. اما اعتقاد دارد در کنار وظایف ذاتی این شورا مواردی را برای خود به عنوان وظایف شرعی و اخلاقی تعریف کنند.باید یک عضو خبرگان حامی و پشتیبانی برای گره گشایی از مشکلات استان و شهرستانهای تابع در کنار نمایندگان و ائمه جمعه از مسئولین مطالبه گری نمایند. و ازطرفی رابطه بین امام جامعه و مردم را صمیمی تر نمایند. و یک پل ارتباطی بین امام و جامعه باشند…

نکته پنجم: به آیت الله حسن‌زاده هرگز نگاهی قوم گرای نداشته است و به تمام اقوامی که در استان خوزستان شرف حضور دارند احترام می‌گذارند و با یک نگاه مساوی به مردم خدمتگزاری کرده اند و از تبعیض بیزار هستند. مردم شریف استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری به نماینده ای نیاز دارند که با همه اقوام دارای تعامل مطلوب بوده و قومی را به قوم دیگر برتری ندهد.حضرت آیت الله حسن‌ زاده دارای چنین شخصیتی هستند.

نکته ششم: آیت الله حسن زاده همیشه به عدالت رفتار کرده اند،هرجا از مسئولین حرکت و خدمتی مثبتی در حق مردم مشاهده‌ کرده اند، در کلام و عمل خویش از آنان تقدیر و تشکر نموده و اگر دست اندرکارانِ امور،احتیاج به نقد و تذکری داشته اند دریغ نکرده اند، علاوه بر بیان نقاط قوت با دید انصاف نقاط ضعف آنان را بیان نموده و راه حل مشکلات را به مسئولین مربوطه گوشزد می‌کنند و شور انقلابی در سخن گفتن را با عدالت قرین می‌نمایند.

با بیان این چند نکته امیدوارم توانسته باشم شما مخاطب گرامی را به این نتیجه رسانده باشم که اولا در جهت یک انتخابات پر شور و حضوری حداکثری به سهم خود تلاش کنیم و افرادی و عزیزانی را که به هر دلیل از جمله گلایه مندی از مشکلات جاری در جامعه(نرخ بالای بیکاری، تورم و گرانی…) و احیانا تحت تاثیر جو تبلیغات بیگانگان و بد خواهان ایران عزیزمان قرار گرفته اند همراه خود به پای صندوق آرا بیاورید چرا که روز یازدهم اسفند روز تنها آمدن نیست روز همه باهم آمدن است و انشالله یک حماسه دیگری به ثبت برسانیم و از طرفی باعث مختصری شناختی از مجاهدت و استاد فرزانه ی مردم محورحضرت آیت الله حسن زاده شده باشم.

انشالله مردم همیشه درصحنه خوزستان، مردم شهید پرور و فهیم این دیار به نیابت همه ی شهدایمان خصوصا به نیابت آن دست و انگشتر بجا مانده(سردار دلها) حضوری دشمن شکن و حداکثری درپای صندوق رأى، با انتخاب آیت الله حسن زاده به عنوان نماینده مردم شریف استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، خون تازه ای در رگهای در این مجلس جاری نمائیم و مجلسی چابک تر از گذشته و پای کار مردم شکل بگیرد.

آیت الله سید ابوالحسن حسن زاده فراموش نشود

به امید روزهای خوب برای ایران اسلامی
من یک وطن پرست هستم
من یک انقلابی هستم
من یک شهیده داده هستم
من برای ایران و برای لبیک بخ ندای رهبرم به پای صندوق آرا می آیم

محمدرضا کرم زاده/ روزنامه نگار
اسفند ۱۴۰۲-خوزستان

https://hoorkhabar.ir/715698کپی شد!
3975
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.