دهیاران آموزه های مهدویت را فرا می‌گیرند

مدیر بنیاد مهدویت خوزستان در دیدار با مدیر کل امور روستایی و شوراها استانداری پیرامون برگزاری دوره‌های تخصصی ویژه دهیاران و اعضای شوراها بحث و تبادل نظر کرد.

هورخبر –  سید احمد پور فرجی مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) خوزستان با حضور در دفتر مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری با مرتضی باوی پیرامون مباحث مهدویت دیدار و گفتگو کرد.

این مقام مسئول در ابتدا گزارشی از فعالیت های گذشته و اکنون بنیاد را تشریح کرد و پیرامون برگزاری دوره‌های تخصصی مهدویت ویژه دهیاران و اعضای شوراها بحث و تبادل نظر کرد. پورفرجی با تأکید به اینکه فرهنگ مهدویت یک فرهنگ جهانی است و مختص به گروه یا جریان خاص نیست گفت: همه آحاد جهان به خصوص دشمنان می دانند هیچگاه نمی توان آن را از بین برد و نادیده گرفت و از بحث و گفت و گو درباره آن چشم پوشید.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) خوزستان تشکیل حکومت واحد بر اساس قسط و عدل و تحت رهبری امام معصوم از نگاه مسلمین را یک اصل دینی و برای اقلیت مذهبی یک باور جهانی دانست.

در ادامه مرتضی باوی مدیر کل امور روستایی خوزستان اظهار داشت: ذیل برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی هشت کمیته در یک قرارگاه فرهنگی تشکیل داده‌ایم که گرامیداشت و برپایی مناسبت های رسمی شامل می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه آداب و سنت اصیل روستا نشینان باعث شده که فرهنگ آنان با سایر فرهنگ ها متمایز باشد افزود: قطعا با همکاری بنیاد ترویج فرهنگ مهدویت در مناطق روستایی با سرعت بیشتری پیش خواهد رفت.

در پایان مقرر شد همایشی سراسری برای دهیاران و شوراهای مناطق روستایی برگزار گردد.

https://hoorkhabar.ir/715538کپی شد!
982