مربی تیم ملی:

فدراسیون جانبازان بهترین نتیجه تاریخ ورزش ایران را کسب کرد/ تغییرات در شرایط فعلی منطقی نیست

پیاهو گفت: با توجه به نزدیک بودن مسابقات پاراالمپیک فرانسه و بازی های پاراآسیایی جوانان ازبکستان قطعا تغییرات باعث اختلال در روند آماده‌سازی تیم های ملی می‌شود. لذ از وزیر ورزش و جوانان انتظار دارم‌ بهترین تصمیم را در خصوص انتخابات ریاست فدراسیون جانبازان و توان یابان اتخاذ کند.

هورخبر – امیر پیاهو مربی خوزستانی تیم ملی دو و میدانی جانبازان و توان یابان در گفتگو با خبرنگار ما عنوان کرد: عملکرد و نتایج به دست آمده در مسابقات بازی های پاراآسیایی هانگژو و کسب جایگاه نایب قهرمانی پس از چین و پشت سر گذاشتن ژاپن و کره جنوبی در این رقابت ها شاهکار ورزش جانبازان و توان یابان بود، موفقیت تیم های دو و میدانی در مسابقات جهانی فرانسه، قهرمانی تیم فوتبال هفت نفره در مسابقات آسیا و اقیانوسیه و استرالیا، نتایج درخشان پاراوزنه برداری در امارات، موفقیت های پی در پی والیبال نشسته و کسب مدال های رنگارنگ در رقابت های جهانی پاراتیراندازی همگی گواه بر این موضوع است که فدراسیون جانبازان و توان یابان در ریل موفقیت و پیشرفت قرار دارد و تغییرات در این برهه زمانی آسیب جدی به سیاست گذاری و برنامه ریزی ورزش جانبازان و معلولین خواهد زد.

وی در بخشی دیگر افزود: با توجه به نزدیک بودن مسابقات پاراالمپیک فرانسه و بازی های پاراآسیایی جوانان ازبکستان قطعا تغییرات باعث اختلال در روند آماده‌سازی تیم های ملی می‌شود. لذ از وزیر ورزش و جوانان، بعنوان عضوی کوچکی از جامعه ورزش جانبازان و توان یابان انتظار دارم‌ بهترین تصمیم را در خصوص انتخابات ریاست فدراسیون جانبازان و توان یابان اتخاذ کند.

لازم به توضیح است تیم ملی ایران با مربیگری امیر پیاهو، اوایل آذرماه جاری موفق به کسب چندین مدال رنگارنگ در مسابقات آسیایی دو و میدانی ناشنوایان شد.

https://hoorkhabar.ir/714953کپی شد!
3857
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.