افزایش نظارت بر بازار خوزستان در آستانه عید فطر

هورنیوز – بهرام جباری معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با اشاره به نزدیک شدن به عید فطر اظهار داشت: پیش از فرا رسیدن عید سعید فطر، نظارت بر بازار فروش انواع کالا در بازار خوزستان افزایش یافته است.

 

وی افزود: با توجه به اینکه ایام عید فطر در خوزستان متفاوت‌تر از سایر استان‌های کشور است، نظارت بر بازار عید فطر در استان تشدید شده است و بازرسان به صورت ویژه بر اقلام اساسی عرضه شده در بازار نظارت دارند.

 

این مقام مسئول گفت: در این ایام اکیپ‌های بازرسی عمدتا بر روی محصولاتی مانند شیرینی‌جات، میوه و تره‌بار، مرغ و گوشت، پوشاک و آجیل با تاکید بیشتری نظارت دارند، زیرا این اقلام بیشتر مورد استفاده مردم هستند.

 

جباری همچنین به شهروندان اظهار کرد: مردم از فروشگاه‌هایی خرید کنند که برچسب قیمت دارند و هنگام خرید کالا با دقت قیمت آن را بررسی کنند. همچنین بازرسان با واحد‌های صنفی که در این حوزه تخلفاتی داشته باشند با جدیت برخورد خواهند کرد.

 

وی در پایان ادامه داد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی واحد‌های صنفی در بازار موارد را از طریق سامانه ۱۲۴ به بازرسان اطلاع رسانی کنند.

https://hoorkhabar.ir/711812کپی شد!
103
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.