آیا تکنیک نخ نما شده “استاندار” می رود، همچنان در خوزستان جواب می دهد؟

به گزارش هورنیوز، طی سالهای گذشته و درست زمانی که رسانه ها، نمایندگان مجلس و… از مدیران ناکارآمد به تنگ آمده اند و شروع به اعتراض کردند و می رفت که مرکز نشینان برای تغییرات بزرگ در این استان آماده شوند، برخی نزدیکان غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان با مطرح کردن او بعنوان یکی از گزینه های تصدی بعضی مدیریت ها در کشور موجب ابقاء شدن وی در استانداری خوزستان شدند!

 

چگونه این مهم صورت می پذیرد؟

برخی عقیده دارند این یک تکنیک رسانه ای است تا اگر بخواهند مسئولین نظارتی و رسانه ها از وی برای کم کاری ها در مدیریت سالهای گذشته اش سوال کنند، به عقب رانده شوند و او برای مدتی دیگر همچنان در امارت استانداری ادامه مسئولیت دهد.

 

اگر به آرشیو رسانه ها دقت کرده باشید پس از بحران های قعطی آب و برق، سیل، آبگرفتگی و… در خوزستان، تاکنون وزیر بهداشت، مدیریت سازمان تامین اجتماعی کشور، رئیس جمعیت هلال احمر کشور و طی روزهای گذشته مسئولیت سازمان ملی استاندارد را برای شریعتی آماده کرده اند که طبق معمول پس از مدتی مشخص می شود وی گزینه این مسئولیت ها نبوده و خوزستانی ها می بایست به خود ببالند که یک مدیر در سطح کشور بر استانشان مدیریت می کند. (موضوع مهمتر این است که این مسئولیت های واهی ابتداً توسط رسانه های منتقد وی مطرح می شود و پس از موج سواری و بدون تائید رسمی از سوی روابط عمومی استانداری خوزستان و دیگر نزدیکان او برای مدتی در استان منعکس می گردد!)

 

البته این حقیقت وجود دارد که مردم استان خوزستان به شدت به مدیرانی در مرکز احتیاج دارند تا بتوانند برای منافع شان تلاش کنند و چه بهتر آنکه غلامرضا شریعتی از استانداری خوزستان برود تا این استان رنگ یک استاندار تازه نفس، بدون تعارف و کاربلدتر را به خود ببیند.

 

در پایان از مراجع نظارتی مثل سازمان بازرسی کل کشور خواهانیم در خصوص عملکرد غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان هم نظرات خود را اعلام نماید تا مشخص شود طی چند سال گذشته توانسته نمره قبولی کسب کند یا خیر؟

 

لازم به توضیح است حجت‌الاسلام والمسلمین درویشیان رئیس سازمان بازرسی کشور در دیدار مجمع نمایندگان استان در خصوص ناکارآمدی های سالهای گذشته گفت: ظرف چند روز آینده به وزارت کشور در خصوص سوءمدیریت‌ها و صلاحیت مدیران استانی نیز اظهارنظر و پیشنهاد لازم ارائه خواهد شد، که امید است این مدیر ملی مسئول در استان خوزستان را هم ارزیابی نمایند.

 

پی نوشت

همیشه طبق روال سالهای گذشته پس از نرفتن شریعتی به مسئولیت کشوری و پس از ماندن در استان، تغییراتی در حلقه اطراف وی صورت پذیرفت که اگر او به سازمان ملی استاندارد نرود قطعا شاهد این تغییرات خواهیم بود.

https://hoorkhabar.ir/692414کپی شد!
89
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.