رابطه حلقه گل نرگس و حلقه گل شنبلیله در حواشی شهرداری اهواز

هورنیوز – طنز – کیماس نوروزی پور؛ در این استان زر و نفت و گندم و جو و نیشکر و گاز مشتقات نفت و خیلی چیزهای دیگر خیز خوزستان، هستند کسانی که زیباکلام وار “را به را” درباره هر موضوعی اظهار فضل کرده و همگان را وقت و بی وقت به دانش “قلمبه شان” بهره مند می سازند. این عده در توهم شناخت لایه های پنهان و چیزهای غریب و دست های پشت پرده ای هستند که آدمی را به یاد باند بی رحم آل پاچینو در فیلم پدرخوانده اثر جاودان (اگر اشتباه نکرده باشم) فابیو کاپلو بود یا مسعود ده نمکی یا شاید هم فرانسیس فورد کوپولا (دقیقا نمی دونم یکی از این سه تا بودن) می اندازد!

این افراد لایه شناس پس از آنکه شهردار اهواز با “بِرَم نَرَم” فضای واتس آپ و تلگرامی زیادی را به خود مشغول کرد بر آن شدند تا لایه ها را کنار زده و عموم را از جهل برهانند و خبر از حضور و دخالت “حلقه گل نرگس” و “حلقه گل شنبلیله بی شیله پیله” داده و داد سخن می دهند که؛ چه نشسته اید که اگر نشود آنچه من می گویم  فلان می شود و بهمان!

از سوی دیگر تک و توک رسانه های طلایی رنگی (خیلی کَمَن سوء برداشت نشه ها) که هَمَش به دنبال خبرهای خوب خوب هستند فوراً آب از لب و لوچه شان می ریزد و زمزمه کنان: که ای جان عجب سوژه ای! وقتشه یکم فلانی را بکوبم! به نشر این فیوضات سرشار می پردازند.

…و اینگونه بود که رابطه حلقه گل نرگس و گل شنبلیله بی شیله پیله در اتفاق های پشت پرده شهرداری “خیلی کلانشهر اهواز” رو می شد.

https://hoorkhabar.ir/675697کپی شد!
358