دیدار شهردار اهواز با زنگنه وزیر نفت

هورنیوز – در این دیدار که حضرت  آیت الله احمدی شاهرودی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان و محمد جعفر فلسفی رییس شورای اسلامی شهر اهواز نیز حضور داشتند، شهردار اهواز به بیان مشکلات شهر اهواز پرداخت و دو موضوع مالیات بر ارزش افزوده و سهم اهواز را از حق آلایندگی با وزیر نفت در میان گذاشتند.

کتانباف در خصوص این دیدار گفت: توضیحات جامعی در رابطه با موضوعات ذکر شده در اختیار جناب وزیر قرار دادیم و از ایشان در زمینه حل مشکلات شهر اهواز و شهروندان اهوازی درخواست همکاری کردیم.

وی افزود: خوشبختانه نظر آقای زنگنه مثبت بود و با رویی گشاده علاقمندی خود را نسبت به مردم و شهر اهواز اعلام کردند و قول مساعد دادند که هرچه سریعتر به این موضوعات رسیدگی کرده  و دستورات لازم را نیز به همکاران خود جهت پیگیری درخواستهای مطرح شده صادر کرد.

شهردار اهواز در پایان ضن تقدیر از اعلام همکاری و نظر مثبت  وزیر نفت در خصوص رسیدگی به دو موضوع مالیات بر ارزش ازوده و پرداخت حق آلایندگی، یادآور شد: مقرر شد دو هفته دیگر مجددا با آقای زنگنه جهت پیگیری موارد طرح شده دیداری داشته باشیم که نتایج آن حتما به سمع و نظر شهروندان عزیز اهوازی خواهد رسید.

https://hoorkhabar.ir/674392کپی شد!
66