چرا تا به امروز هیئت یک سالن اختصاصی ندارد/هزینه اعزام ها باید از محل درآمد از مسابقات پرداخت شود

به گزارش هورنیوز، ظهر امروز چهارشنبه اولین جلسه مسئولین سبک ها، انجمن ها، گروه ها و کمیته های زیر مجموعه هیئت ورزش های رزمی استان به میزبانی سرپرست این هیئت حسین برون برگزار شد، که ماحصل و نتیجه آن می تواند در پیشبرد اهداف رزمی بسیار موثر باشد.

در این جلسه مسئولین مذکور پس از ارائه نظرات خود به پیشنها و انتقاد پرداخته و از سرپرست هیئت خواستند بیطرفانه به مسائل این رشته ها بپردازند تا جوانانی که برای تمرین یا مسابقه به باشگاهها مراجعه می کنند خوشحال و راضی به خانه بازگردند.

همه مدعوین در این جلسه خواستند تا انجام امور اداری، برگزاری کلاسهای داوری و مربیگری، صدور احکام مسابقاتی و فنی به روز شود تا این موارد تبدیل به دغدغه های مربیان و مسئولین نگردد.

در بخشی دیگر چگونگی درآمد برای برگزاری مسابقات و اعزام ها به مسابقات برون استانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت که مقرر شد، جدا از رایزنی مسئولین تازه کار هیئت با ادارات و بنگاههای اقتصادی مخارج این موارد از محل مسابقات و کلاسها پرداخت شود.

در ادامه جلسه چند تن از پیشکسوتان به کمبود ها و کاستی های چند ماهه گذشته و سالهای قبل پرداختند که حسین برون در این زمینه اظهار کرد: امروز پس از چند ماه مسئولیت بنده خوشحالم که همه شما زحمتکشان را در این محل ملاقات می کنم. از آنجا که چند ماه فرصت جمع بندی و برنامه ریزی برای آینده این هیئت را داشتم و می بایست این جلسه را زودتر از این زمان برگزار می کردم، امروز با خیال راحت در جمع شما حاضر شدم تا از روزهای با برنامه و پرکار در هیئت رزمی استان خبر بدهم.

وی در بخش دیگر افزود: قبول دارم که کاستی و کمبود وجود دارد و این تنها منحصر به هیئت رزمی استان نیست و برای اکثر هیئت های ورزشی است. البته اگر برنامه های هیئت با همکاری شما پیاده شود این کمبودها و کاستی ها کمتر می شود و انشاالله روزی بشود که اصلا دغدغه ای وجود نداشته باشد.

سرپرست هیئت ورزش های رزمی گفت: بنده آمده ام تا از همه توانم برای این رشته ها استفاده کنم و در روزهای گذشته بعضاً شده اکثر اوقات را در این هیئت برای برنامه ریزی و انتخاب بعضی مسئولین در زیر مجموعه هیئت گذرانده ام.

وی افزود: هر شخصی مسئولیتی را قبول می کند باید از همه ظرفیت های خود استفاده کند و آنچه را ورزشکاران از او انتظار دارند خالصانه برای هیئت به ارمغان بیاورد.

حسین برون از تجهیزات درخواستی هیئت مواردی را عنوان کرد و گفت: در چند روز گذشته با ادارات مختلف استان وارد رایزنی شدم و توانستم کمبودهای اداری هیئت را برطرف کنم و در روز های آتی تجهیز هیئت کامل می شود و همچنین توانستیم با رایزنی مقداری بودجه که تقریباً قابل توجه هم هست را برای هیئت جذب کنم.

برون افزود: همه شهرهای که فعالیت دارند و برای هیئت کسب مدال می کنند باید دارای امکانات ورزشی همچون رینگ باشند که در حال حاضر فقط یک رینگ در شهر بهبهان وجود دارد که آن را هم فدراسیون به هیئت استان هدیه کرده است.

سرپرست هیئت ورزش های رزمی در بخشی دیگر افزود: چرا تا به امروز هیئت ما یک سالن اختصاصی برای این همه ورزشکار ندارد و ما برای انجام مسابقات، اردوها و آزمون باید به هیئت های دیگر متوصل بشویم.

وی گفت: از مدیر کل محترم اداره ورزش و جوانان استان درخواست یک سالن اختصاصی را کردیم که ایشان هم قول مساعدت و همکاری برای حل این مورد در کوتاه ترین زمان ممکن را دادند.

حسین برون ضمن تقدیر و تشکر از مدیرکل ورزش و جوانان استان و رئیس فدراسیون ورزش های رزمی در پایان عنوان کرد: مسئولیتها و پست ها برای همه حکم یک میزبان را دارند و همه ما مسئولین هیئت میهمان این مناصب هستیم و ورزشکاران، مربیان و… حکم میزبان را دارند. آنچه که مهم است عملکرد ما برای آیندگان است و روزی که همه به نیکی از ما یادکنند.

https://hoorkhabar.ir/667209کپی شد!
850