تجلیل از جانبازان جمعیت هلال احمر خوزستان

در این مراسم از ۱۰ نفر از جانبازان شاغل در جمعیت هلال احمر استان تقدیر به عمل آمد.
به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه و با یاد جانباز فداکار کربلا حضرت ابوالفضل العباس(ع)، در مراسمی با حضور مسئولین جمعیت هلال احمر خوزستان از جانبازان این جمعیت تجلیل گردید.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان در این مراسم با بیان اینکه روز جانباز، یادآور ایثارگری ها، رشادت ها و بندگی بندگان خالص خدا است، گفت: جانبازان، انسان‌هایی ایثارگر و جان بر کف اند که طی سالهای جنگ تحمیلی و تجاوز دشمن، در خطوط مقدم جبهه، قهرمانانه سینه خود را در برابر آتش دشمن سپر کرده و در راه حفظ کیان اسلام، سلامت خود را تقدیم داشتند.
دکتر علی خدادادی با اشاره به رشادت‌ ها و دلاوری‌ های جانبازان در دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: جانبازان، قهرمانان واقعی و همیشگی این مرز و بوم و سند زنده حقانیت انقلاب اسلامی و در واقع اسناد غیرقابل انکار حضور نیرومند جوان های ارزنده و انقلابی ما در جبهه و پشت جبهه هستند.
وی با بیان اینکه حضور ایران اسلامی بر قله های رفیع عزت و افتخار در جهان به برکت خون شهدا و جانفشانی های جانبازان سرافراز است، اظهار کرد: جانبازان، امروز نیز با حضور در صحنه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، علمی و ورزشی، از ارزشها و اهداف انقلاب اسلامی دفاع نموده و با عمل به دستورات و احکام الهی، الگوی شایسته‌ای برای جوانان و همه مردم انقلابی به شمار می‌آیند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان افزود: روز جانباز فرصت مناسبی است تا با الگو قرار دادن ایثار، وفاداری و جانبازی‌ های حضرت ابوالفضل العباس(ع)، از تمامی کسانی که تندیس ایثار و سخاوت هستند و زندگی با افتخار امروز امت اسلامی و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون تلاش ها و فداکاری‌ های این عزیزان است، تجلیل کرد.
خدادادی تصریح کرد: در مورد جانبازان همین بس که رهبر معظم انقلاب، جانبازان را شهیدان زنده نامیده و می‌فرمایند: جانبازان، انسانهایی هستند که در سخت‌ترین دوران کشور شرف، شجاعت و تعهد خود را ثابت نمودند و ما به جانبازان، به عنوان شهیدان زنده انقلاب اسلامی افتخار می‌کنیم.
گفتنی است در این مراسم از ۱۰ نفر از جانبازان شاغل در جمعیت هلال احمر استان تقدیر به عمل آمد. لازم به ذکر است که جمعیت هلال احمر در دوران جنگ تحمیلی شهدا و جانبازان زیادی را تقدیم اسلام و انقلاب نموده است که شهید علی زرین آبادی از نخستین شهدای امدادگر شاغل در هلال احمر خوزستان می باشد.
منبع : شوشان
https://hoorkhabar.ir/65998کپی شد!
116
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.