سروش رفیعی: لیگ با برنامه‌ای داشتیم/انتشار ریز قراردادها باعث ایجاد تنش می‌شود

هافبک تیم فوتبال فولادخوزستان می‌گوید فشردگی مسابقات در لیگ سیزدهم، باعث خستگی تیم‌ها و در مقاطعی کاهش کیفیت لیگ شد.

سروش رفیعی  اظهارکرد: خدا را شکر علمکرد تیم‌مان طی دو سال اخیر بسیار خوب بوده است؛ سال گذشته توانستیم سهمیه آسیایی کسب کنیم و امسال هم لیگ را به بهترین شکل، یعنی قهرمانی به پایان رساندیم.

وی بااشاره به سرگروهی فولاد در گروه B لیگ قهرمانان آسیا، گفت: در این لیگ هم توانستیم به عنوان سرگروه به مرحله بعد صعود کنیم، در حالی که شاید هیچ کسی انتظار نداشت که فولاد از گروه خود صعود کند ولی به لطف خدا و تلاش بازیکنان و کادرفنی، عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتیم و به مرحله بعد راه پیدا کردیم.

این بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان در ادامه در ارزیابی‌اش از سطح لیگ سیزدهم، خاطرنشان‌کرد: باتوجه به این‌که امسال، سال جام‌جهانی بود، مسابقات کمی فشرده برگزار شد و این موضوع برخی مواقع باعث شد که از توان بازیکنان کاسته شود و در برخی دیدارها شاهد بازی با کیفیتی نباشیم.

وی عنوان‌کرد: در کل برنامه‌ریزی به صورتی بود که به تیم‌ملی کمک شود و به نظرم لیگ با برنامه هم برگزار شد. در برخی دیدارها نیز تماشاگران از بازی‌ها خیلی استقبال نمی‌کردند ولی خدا را شکر بازی‌های تیم ما برعکس دیدارهای دیگر، پر تماشاگر بود.

رفیعی با بیان این‌که همیشه کاستی و کمبود وجود دارد، گفت: شاید کاستی لیگ این بود که امسال کمی برنامه بازی‌ها فشرده بود و فکر می‌کنم، می‌شد که تیم‌ها راحت‌تر بازی‌های‌شان را به پایان برسانند. این فشردگی فقط خستگی را به تیم‌ها داد و در برخی مقاطع کیفیت لیگ را پایین آورد.

وی خاطرنشان‌کرد: درکل می‌توان گفت برنامه‌ریزی‌ای که در پایان فصل انجام شد، قضاوت داوران و برگزاری مراسم جشن قهرمانی لیگ برتر و جام‌حذفی خوب بود و فکر می‌کنم شرایط در لیگ چهاردهم بهتر از این نیز شود.

هافبک تیم فولادخوزستان به لزوم برنامه‌ریزی دقیق برای برگزاری مسابقات در آینده اشاره ‌کرد و گفت: زمانی‌که یک برنامه‌ریزی دقیق وجود داشته باشد و برنامه سازمان لیگ هم به صورتی باشد که از ابتدا همه چیز مشخص باشد، آن موقع باشگاه‌ها، مربیان و بازیکنان می‌توانند برنامه‌ای داشته باشند تا کارشان را بهتر پیش ببرند. زمانی‌که در مقاطع مختلف، تغییرات به وجود می‌آید، کار سخت و باعث از دست رفتن تمرکز می‌شود.

وی ادامه‌داد: همچنین برای برگزاری هر چه بهتر لیگ چهاردهم، می‌طلبد کمی به موضوع سخت‌افزاری از نظر کیفیت زمین ورزشگاه‌ها توجه شود و تمام تیم‌ها شرایطی به وجود آورند که کیفیت زمین چمن‌شان خوب باشد، چرا که این مورد روی کیفیت بازی‌ها بسیار تاثیر دارد. به هر حال خوب بودن شرایط سخت‌افزاری، بسیار می‌تواند به لیگ چهاردهم کمک کند.

رفیعی درباره شفاف‌سازی قراردادها، گفت: به نظرم مبلغ قرارداد بازیکنان باید بین آن‌ها و باشگاه باشد، البته شاید در مواردی هم صحبت آقای تاج در این زمینه درست باشد. من فکر می‌کنم هر فردی باید همیشه وجدان و سلامت کاری‌اش را حفظ کند. به هر حال بازیکنان باتوجه به کیفیت کارشان، پول دریافت می‌کنند و زمانی‌که  بازیکن و باشگاه در سلامت، کارشان را انجام دهند، در این زمینه مشکلی نیست. انتشار ریز قراردادها شاید تنش ایجاد کند و کمی نظم را بر هم بزند. درکل تصمیم در این زمینه با سازمان لیگ و فدراسیون است.

https://hoorkhabar.ir/6532کپی شد!
108
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.