تلاش اداره‌کل راه و شهرسازی برای بازسازی پل‌های خوزستان در سال ۹۳

مدیر ساخت و توسعه اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: برنامه داریم امسال تلاش و همت خود را روی بازسازی پل‌های استان بگذاریم.

 

بهرام سیف عنوان‌کرد: به طور کلی برای ۱۱ پلو تقاطع غیرهم سطح برنامه بازسازی در برنامه‌ریزی کاری قرار گرفته است. از این تعداد ۸ پروژه تا پایان سال به اتمام می‌رسد و ۳ پروژه دیگر به زمان بیشتری احتیاج دارد.

وی افزود: اتمام پروژه‌ها تا پایان امسال و ادامه روند تکمیل سایر پروژه‌هایی که به زمان بیشتری نیاز دارد، به تخصیص اعتبار بستگی دارد و در صورت تخصیص اعتبار این پروژه‌ها به بهره‌برداری می‌رسند.

مدیر ساخت و توسعه اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان تصریح‌کرد: ۸ پلی که تا پایان امسال بازسازی می‌شوند شامل پل سردشت دزفول، پل زیرگذر اندیمشک که تقاطعی سه سطحی است و عملیات روگذر آن سال آینده انجام می‌شود، پل حوایی جان ایذه، تقاطع غیرهم سطح شیبان، پل شیرین‌شهر، تقاطع غیرهم سطح بزرگراه اهواز ـ اندیمشک یا کمربندی شمال شرقی اهواز، پل نهم اهواز و پل سی مایلی مسجدسلیمان است. پل خیرآباد بهبهان، پل شهید ناجیان شوش و یک پل دیگر نیز برای بازسازی به بیش از یک سال زمان نیاز دارند.

سیف ادامه‌داد: این پل‌ها در سال‌های گذشته ساخته و اکنون به تعمیر و بازسازی نیاز دارند. امیدواریم امسال اعتبار مورد نیاز برای بازسازی این پروژه‌ها به اندازه کافی تخصیص یابد.

وی خاطرنشان‌کرد: پروژه‌هایی که قرارداد آن‌ها بسته شده اجرا و پروژه‌هایی که به عقد قرارداد احتیاج دارند، قرارداد آن‌ها بسته می‌شود. همچنین این پروژه‌ها در شرف مناقصه هستند.

https://hoorkhabar.ir/65088کپی شد!
43
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.