به دام افتادن پزشک قلابی دیگری در دزفول

هورنیوزدکتر مهرداد کلانتریان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: با تلاش و پیگیری مجدانه کارشناسان اداره نظارت بر امور درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول و همکاری نیروهای انتظامی ، قضائی و امنیتی فردی که با جعل مهر و شماره نظام پزشکی یکی از دندانپزشکان فعال خارج از استان خوزستان ،اقدام به خدمات دندانپزشکی می کرد شناسائی و دستگیر شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول تاکید کرد: کارشناسان اداره نظارت بر امور درمان دانشگاه در این مورد ویژه بسیار هوشمندانه عمل کردند و با اقدامات سریع و بموقع مانع از فعالیت این فرد جاعل در حرفه دندانپزشکی شدند.دکتر کلانتریان افزود: بر فعالیت واحدهای درمانی اشراف کامل وجود دارد و با برنامه های زمان بندی شده و غیر مترقبه کلیه واحدهای درمانی تحت پوشش ارزیابی می شوند. دکتر کلانتریان خاطرنشان کرد.قطعا گزارشهای مردمی در شناسایی متخلفین فوق العاده حائز اهمیت است.

معاون درمان دانشگاه در بخش دیگری از مصاحبه خود با خبر نگار وبدا گفت: به هیچ وجه با متخلفین در امر سلامت مردم مماشات نخواهیم کرد و با مقصرین در امر بهبودی مردم اعم از بخشهای دولتی و خصوصی بشدت عمل خواهیم کرد.

دکتر کلانتریان ضمن تقدیر از همکاری تنگاتنگ جناب سرهنگ علی الهامی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دزفول و نیروهای تحت امر ایشان، حمایت همه جانبه احمد قهرمانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دزفول در برخورد با متخلفین  امر سلامت را شایسته تقدیر دانست و این حمایتهای بی شائبه را موجب دلگرمی کارشناسان آن معاونت قلمداد کرد.

https://hoorkhabar.ir/643897کپی شد!
120
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.