دستگیری ۲۵ اخلالگر نظم و امنیت در دزفول

هورنیوز – سرهنگ علی الهامی اظهار کرد: در ادامه اجرای طرح عملیاتی و ضربتی پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز شهرستان دزفول با همکاری ماموران پلیس پیشگیری مبارزه بامواد مخدر، آگاهی، پلیس امنیت عمومی و یگان امداد به کشفیات بسیار خوبی دست پیدا کردیم.

وی افزود: با اجرای این طرح از مخفی گاه متعلق به تهیه کنندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر مقادیری انواع مواد مخدراز نوع هروئین و شیشه کشف و سوداگران مرگ دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی دزفول از توقیف ۱۳۰ دستگاه موتورسیکلت و خودروی متخلف در سطح این شهرستان خبر داد و گفت: با بررسی های به عمل آمده مشخص شد که تعدادی از این موتورسیکلت ها سرقتی بوده اند که قطعا با انجام مراتب قانونی به صاحبانشان بازگردانده می شوند.

سرهنگ الهامی به دستگیری ۲۵ نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی در مناطق مختلف دزفول در راستای طرح مذکور اشاره کرد و ادامه داد: این افراد که به شکل های مختلف سعی در خدشه دار کردن امنیت عمومی شهرستان داشتند، طی روزهای گذشته با تلاش های شبانه روزی نیروهای انتظامی شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

وی با تاکید بر تداوم طرح پاکسازی نقاط آلوده در سطح شهرستان دزفول از مشارکت و همکاری خوب شهروندان با نیروی انتظامی در راستای برقراری نظم و امنیت تقدیر کرد.

سرهنگ الهامی در پایان با بیان اینکه نیروی انتظامی دزفول بیدار است و با تمام توان به مبارزه با مظاهر جدی فساد خواهد پرداخت، عنوان کرد: نیروی انتظامی دزفول با تلاش شبانه روزی سربازان خود،  تمام موارد ناامنی و ناهنجاری را در سطح شهرستان رصد می کند واجازه فرصت طلبی به مخلان نظم و امنیت را نمی دهد تا به هدف اصلی خود و مطالبه شهروندان یعنی امنیت پایدار دست پیدا کند.

https://hoorkhabar.ir/636365کپی شد!
79