سروش رفیعی: از استقلال و پرسپولیس پیشنهاد دارم/افتخار می‌کنم بازهم در خدمت فولاد باشم

هافبک تیم فوتبال فولادخوزستان می‌گوید از چند تیم خوب لیگ برتری ازجمله استقلال و پرسپولیس پیشنهاد دارم ولی از این‌که بتوانم یک سال دیگر هم در خدمت فولاد باشم، افتخار می‌کنم.

 

سروش رفیعی اظهارکرد: من یک سال دیگر با باشگاه فولاد قرارداد دارم که از این بابت خوشحال هستم و به این‌که بتوانم یک سال دیگر هم در خدمت این باشگاه باشم، افتخار می‌کنم.

وی گفت: به هر حال هنوز تمرینات تیم آغاز نشده و وضعیت هم مشخص نشده است. قرار است آقای اسکوچیچ لیستی را به باشگاه ارایه دهد که باتوجه به آن یارگیری خواهد شد و باید دید که شرایط به چه صورتی است. در کل هنوز چیزی را به صورت قطعی به ما اعلام نکرده اند.

هافبک تیم فوتبال فولادخوزستان با بیان این‌که به شخصه باشگاه فولاد را دوست دارم، عنوان کرد: من پیشرفتم را مدیون این باشگاه هستم و طی دو سه سال اخیر شرایط خوبی را در این باشگاه داشتم و باعث افتخار من است که در خدمت این باشگاه و مردم اهواز باشم. باشگاه فولاد بزرگ است و تیم آن قهرمان لیگ هم شده است و هر بازیکنی آرزو دارد که در این باشگاه کار کند. امیدوارم شرایط به صورتی باشد که برای فصل آینده با این باشگاه به توافق برسم و یک سال دیگر هم در خدمت مردم اهواز و فولاد باشم.

وی با بیان این که از چند تیم خوب لیگ برتر، پیشنهاد داشته ام، گفت: از استقلال و پرسپولیس هم پیشنهاد داشته ام و افتخاری برای من است که تیم های بزرگی مانند این دو تیم، تمایل به جذب من دارند. من برای تمام تیم هایی که از طرف آن ها پیشنهاد داشته ام، احترام قایل هستم ولی باید بگویم که اولویت من فولاد و حضور در اهواز است. به هر حال باید با باشگاه صحبت کنم و ان‌شاالله شرایط به گونه ای شود که به توافق برسیم و بتوانم در فولاد بازی کنم.

رفیعی خاطرنشان‌کرد: تیم هایی که از سوی آن ها پیشنهاد داشته ام، با مدیر برنامه هایم صحبت های جدی ای داشته اند و نظراتی هم داده شده است ولی باتوجه به این که خودم شخصا اولویتم با فولاد است، منتظر هستم تا ببینم وضعیتم با فولاد چه می‌شود. ان‌شاالله طی هفته های آینده نشستی را در این زمینه با دهکردی خواهیم داشت و امیدوارم شرایط به صورتی شود که بتوانم در این تیم بمانم.

وی در ادامه درباره حضور اسکوچیچ در فولاد گفت: شناخت نسبی ای که از این مربی دارم، مربوط به یک فصل اخیری است که او در ملوان کار کرده و واقعا این تیم متحول شد. به نظر می رسد مربی قابل احترام، با اخلاق، فوتبالی و روانشناسی است و ان‌شاالله که با دراگان هم موفقیت‌های خوبی کسب کنیم و امیدوارم جای خالی فرکی را پر کند و افتخارات بیشتری را به دست آوریم.

هافبک تیم فوتبال فولادخوزستان بیان کرد: به شخصه بسیار دوست داشتم که بازهم در خدمت فرکی باشم. همه ما به او عادت کرده بودیم. او بسیار خوب بود و ما دوست داشتیم در هر شرایطی در کنار او باشیم و البته فکر می کنم خود فرکی هم دوست داشت که با فولاد و مردم اهواز باشد ولی باور کنید ما در طول این دو سال شاهد بودیم که به خاطر مشکلی که داشت، چقدر فشار را تحمل می‌کرد و تا چه اندازه درد داشت و فقط به خاطر بازیکنان و مردم اهواز بود که این دو سال را تحمل کرد و خدا را شکر، کارش هم نتیجه داد. به هر حال امیدوارم هر زمان که او توانست به کار برگردد با سلامتی بیاید و من هم برای او آرزوی موفقیت دارم.

وی در پایان خاطرنشان‌کرد: امسال توقع بسیاری از باشگاه فولاد داریم. فوتبال حرفه ای است و آن ها باید برای فصل آینده که سال پس از قهرمانی است، شرایط را به صورتی فراهم کنند که بازیکنانی که در این تیم کار کرده اند، راضی باشند و بتوانند در تیم کار کنند. ان‌شاالله که باشگاه فولاد از این نظر کم نمی گذارد.

https://hoorkhabar.ir/63201کپی شد!
227
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.