“مریم رجوی” برای وزیر علوم دردسر ساز شد!

هورنیوز – نماینده مرد فلاورجان از کلید خوردن استیضاح فرهادی وزیر علوم با محوریت انتشار عکس همسر مسعود رجوی در هفته نامه دانش آموختگان دانشگاه شریف خبرداد.

حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، از جمع آوری امضا به منظور استیضاح فرهادی وزیر علوم و تحقیقات در مجلس خبرداد.
وی تأکید کرد: کلید خوردن استیضاح وزیر علوم به واسطه چاپ عکس همسر مسعود رجوی در هفته نامه‌ای ظاهرا متعلق به دانش آموختگان دانشگاه شریف است.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس بیان داشت: امروز نمایندگان اعتراضات شدید و تذکراتی را نسبت به چاپ این عکس در صحن علنی داشتند.


موسوی لارگانی با بیان اینکه سازمان منافقین از ابتدای انقلاب تاکنون در مقابل نظام ایستاده‌اند گفت: مسعود رجوی در دل منافقان بوده و عناد این شخص با نظام مسجل است، لذا چاپ این عکس یک اشتباه بسیار بزرگی بوده است.
نماینده مردم فلاورجان با اشاره به اینکه تاکنون حدود ۱۵ امضا جمع‌آوری شده است خاطر نشان کرد: بعد از تعطیلات مجلس با به حد نصاب رسیدن میزان امضاهای نامه استیضاح وزیر علوم باید به ۱۵ عدد برسد تا تحویل هیئت رئیسه مجلس شود.

اظهار بی اطلاعی برخی نمایندگان از طرح استیضاح
این در حالی است که میرحمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش ضمن ابراز بی اطلاعی از طرح استیضاح وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در مجلس اظهار داشت: تاکنون چنین چیزی را نه دیده ام و نه شنیده ام.
همچنین داوود محمدی نائب رئیس اول کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در این باره ضمن اظهار بی اطلاعی از ماجرا تصریح کرد: بر اساس قانون، نامه استیضاح پس از اعلام وصول از سوی هیات رئیسه مجلس بایستی به کمیسیون مربوطه ارائه شده تا در رابطه با آن بحث و تبادل نظر انجام شود.

 

https://hoorkhabar.ir/628560کپی شد!
29