واحد پلی‌اتیلن سبک شرکت بسپاران بندر امام در مدار تولید قرار گرفت

مدیرعامل شرکت بسپاران پتروشیمی بندر امام گفت: واحد پلی‌اتیلن سبک (LDPE) شرکت بسپاران بندر امام پس از پایان تعمیرات اساسی با موفقیت در مدار تولید قرار گرفت.

حسن نشان‌زاده اظهار کرد: تعمیرات اساسی واحد پلی‌اتیلن سبک (LDPE) شرکت بسپاران بندرامام که یک ماه گذشته پس از گذشت حدود شش سال از آخرین عملیات تعمیراتی با هدف رفع موانع تولید حاصل از فرسودگی ماشین‌آلات و افزایش محصول آغاز شده بود با موفقیت به پایان رسید و این واحد به طور کامل در مدار تولید قرار گرفت.

وی استفاده از توانمندی کارشناسان داخلی در دستیابی به این موفقیت را از مهم‌ترین دستاوردهای این تعمیرات ذکر کرد و افزود: تعمیرات اساسی این واحد در مجموع با ۲۱۵ هزار نفر ساعت و ۵ هزار و ۵۰۰ قطر اینچ جوشکاری به همراه تعویض، تمیزکاری و نصب تیوب در مبدل‌های این واحد، تعمیر اکسترودر، کمپرسور ثانویه و کمپرسور کمباین و تعمیر اساسی دو سل (CEEL) از پنج سل برج خنک کننده واحد پلی‌اتیلن سبک(LDPE) انجام گرفت.

مدیرعامل شرکت بسپاران بندر امام با اشاره به رعایت تمامی اصول ایمنی در روند تعمیرات، خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، این تعمیرات با تلاش و کوشش همکاران بر اساس برنامه زمان‌بندی شده و در مدت یک ماه به سرانجام رسید.

 شرکت بسپاران یکی از پنج شرکت‌ تابعه پتروشیمی بندر امام است که به عنوان نخستین تأمین کننده محصولات پلیمری به شمار می‌رود و دارای واحدهای پلی‌اتیلن سبک (LDPE)، پلی‌اتیلن سنگین (HDPE)، پلی‌پروپیلن (PP)، پی وی سی (PVC) و لاستیک مصنوعی (BD/SR) است که تولیدات این واحدها در تهیه ظروف پلاستیکی مخصوص نگهداری مایعات، لوله‌های مخصوص گاز‌رسانی، ظروف مخصوص نگهداری مواد شیمیایی و غذایی، صنایع کفش‌سازی  اسباب‌بازی و عایق الکتریکی کاربرد دارد.

https://hoorkhabar.ir/62341کپی شد!
103
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.