توزیع شکر با قیمت مصوب دولتی

هورنیوز – مسعود احمدی اظهار کرد: در ماه گذشته سهمیه شکر خانوارهای استان از شهرستان میبد وارد استان شد که با توجه به این‌که امسال برای نخستین‌بار توزیع شکر به وزارت جهاد کشاورزی واگذار شده است، توزیع این سهمیه در مراکز معرفی شده از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت در شهرستان‌های مختلف در حال انجام است و ادامه دارد.

وی افزود: نرخ مصوب شکر ۲۵۲۰ تومان برای هر کیلوگرم است که با توجه به هزینه‌های حمل و نقل، قیمت این محصول در استان برای مصرف کننده حدود ۲۹۰۰ تومان به ازای هر کیلوگرم خواهد بود.

احمدی با اشاره به ورود یک کشتی حامل حدود ۱۱۵ هزار تن شکر به کشور در روزهای اخیر خاطرنشان کرد: اکنون نیز در حال پیگیری برای تخصیص سهمیه شکر خوزستان جهت تأمین نیاز مردم در ماه‌های محرم و صفر هستیم.

وی عنوان کرد: تا زمانی که ستاد تنظیم بازار کشور قیمت مصوب شکر را تغییر نداده است، نرخ شکر در مراکز توزیع سازمان جهاد کشاورزی همان قیمت ۲۵۲۰ تومان برای هر کیلوگرم است.

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: نظارت بر عرضه شکر در بازار بر عهده سازمان صنعت، معدن و تجارت است و سازمان جهاد کشاورزی تنها به منظور تنظیم بازار شکر، نسبت به توزیع شکر با یک قیمت مصوب در مراکز توزیع مورد نظر اقدام می‌کند.

https://hoorkhabar.ir/622692کپی شد!
111