خطیب جمعه رامهرمز: امام راحل اصل ولایت فقیه را احیا کرد

خطیب جمعه رامهرمز گفت: امام خمینی(ره) توانست اصل ولایت فقیه را احیا کند.

حجت‌الاسلام سیداسماعیل موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان، ابتداء با ذکر احادیث و روایات پیرامون پرهیز از دروغ در جامعه، اظهار کرد: دروغ یکی از گناهان کبیره است که خداوند انسان‌ها را از آن منع کرده چرا که دروغگو قابل رفاقت و اعتماد نیست و شر دروغ از شر شراب بیشتر است.

وی ادامه داد: دروغگویی دور را نزدیک و نزدیک را دور جلوه می‌دهد و باعث بروز خطاها در زندگی انسان‌ها خواهد شد که سرانجامش تباهی و نیستی است.

امام جمعه رامهرمز تصریح کرد: مودت، دوستی، هم‌گرائی و صداقت را در زندگی شهری و روستائی خود جاری سازیم تا جامعه‌ای سالم و عاری از هرگونه جرم و گناه ایجاد کرده و در مسیر راه انبیا قرار گیریم.

موسوی با اشاره به سالروز قیام ۱۵ خرداد و سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) افزود: امام خمینی (ره) باعث شد تا بسیج عمومی، مدل جدید حکومتی مبتنی بر شرع و ولایت فقیه، احیاء مدل‌های جدید سیاسی، تفکر سالم در سیاست و یک نظام قدرتمند در منطقه و دنیا و اصل ولایت فقیه را پایه‌ریزی و احیا کند.

موسوی با توجه به نفوذ فرهنگی دشمن، گفت: دشمن با شبهه‌افکنی و ترویج فرهنگ بیگانه با تمام قوا برای کنار زدن چهره‌های دینی و مذهبی تلاش می‌کند بنابراین مسئولان ذیربط باید مواظب باشند و تهدیدهای دشمن را بشناسند و از فرصت‌ها استفاده کنند.

امام جمعه رامهرمز در پایان با اشاره به فرا رسیدن نیمه شعبان و ولادت با سعادت امام عصر(عج) ضمن توصیه به پیروی از فرامین آن امام همام، خواستار برپائی هرچه باشکوهتر جشن‌های نیمه شعبان توسط مردم و مسئولان در سطح شهر و روستاها شد.

https://hoorkhabar.ir/60679کپی شد!
84
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.