احداث بزرگترین مجتمع تجاری، تفریحی و اقامتی در خوزستان

سرمایه‌گذار پروژه خلیج‌فارس خوزستان گفت: پروژه خلیج‌فارس یکی از بزرگترین طرح‌های تجاری – تفریحی و اقامتی است که تاکنون در خوزستان احداث شده است.

 

مسعود حمیدی‌فر عنوان‌کرد: این پروژه در زمینی به  مساحت ۸ هزار مترمربع، بالغ بر ۸۰ هزار مترمربع سازه تجاری، فرهنگی، تفریحی و اقامتی در آن تاسیس می‌شود.

وی افزود: این مجتمع دارای ۱۳ طبقه که در ۴ طبقه منفی و ۹ طبقه مثبت احداث و در ۴ طبقه منفی پارکینگ زیرزمینی با گنجایش ۱۲۰۰ خودرو احداث می‌شود.

این انبوه‌ساز بیان‌کرد: طبقه اول تا طبقه ۴ این مجتمع برای ایجاد ۵۰۰ واحد تجاری به متراژهای ۳۰ الی ۲۵۰ مترمربع پیش‌بینی شده که طبقه اول و دوم برای صنوف مختلف و طبقه سوم برای فروش انواع وسایل الکترونیکی و صوتی تصویری در نظر گرفته شده است. طبقه چهارم نیز مختص فروش طلا و جواهرات است.

حمیدی‌فر اظهارکرد: طبقه پنجم این مجتمع به فضاهای تفریحی اختصاص یافته که شامل شهربازی مسقف با آخرین ورژن‌های روز دنیا، غذای بین‌المللی، سه دستگاه سینمای ۵ و شش بعدی، سالن بیلیارد، سالن بولینگ، بازی‌های کامپیوتری و سالن ورزشی مجهز است.

وی تصریح‌کرد: طبقه ششم طرح برای فضاهای فرهنگی در نظر گرفته شده که شامل ۲ سالن آمفی تئاتر چندمنظوره، پنج سالن کنفرانس بین ۲۰ الی ۱۰۰ نفره، گالری هنری و لابی هتل ۳ هزار مترمربعی است. همچنین طبقه هفتم به برای مجموعه رستوران‌های سنتی اختصاص یافته است. در طبقه ۸ تا دهم نیز هتل ۵ ستاره بین‌المللی با استانداردهای جهانی احداث می‌شود.

حمیدی‌فر خاطرنشان‌کرد: احداث این مجتمع در بهبود وضعیت اشتغال اهواز تاثیر مثبتی خواهد داشت.

وی یادآورشد: مجتمع بزرگ خلیج فارس در منطقه کیانپارس حد فاصل خیابان‌های پهلوان، وهابی، کیان‌آباد اصلی و خیابان یکم کیان‌آباد در منطقه ۲ شهرداری اهواز در حال احداث است.

https://hoorkhabar.ir/56621کپی شد!
172
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.