ساسان انصاری: از چند تیم‌ تهرانی و شهرستانی پیشنهاد دارم/اسکوچیچ بهترین گزینه بعد از فرکی بود

هافبک تیم فوتبال فولادخوزستان بااشاره به این‌که از چند تیم‌ تهرانی و شهرستانی پیشنهاد داشته‌ام، گفت: باتوجه به این‌که هنوز با فولاد قرارداد دارم، مذاکره‌ای با آن‌ها نداشته‌ام.

 

ساسان انصاری اظهارکرد: یک‌ سال دیگر با فولاد قرارداد دارم. فولاد باشگاه بزرگی است و من خودم را مدیون این باشگاه می‌دانم و هر کسی هم آرزو دارد که در این تیم باشد.

وی ادامه‌داد: ان‌شاالله طی چند روز آینده خودم یا مدیر برنامه‌هایم به باشگاه فولاد خواهیم رفت تا صحبت کنیم و باید دید که خدا چه می‌خواهد. به احتمال زیاد فصل آینده هم در فولاد بمانم.

هافبک تیم فوتبال فولادخوزستان با بیان این‌که چند پیشنهاد هم داشته‌ام، گفت: از تیم‌های تهرانی و شهرستانی پیشنهاد داشته‌ام ولی باتوجه به این‌که هنوز با باشگاه فولاد قرارداد دارم، مذاکره‌ای نکرده‌ام و باید ببینم که در ادامه تکلیف چه می‌شود.

وی خاطرنشان‌کرد: به هر حال باتوجه به این‌که من هنوز با باشگاه فولادخوزستان قرارداد دارم، آن تیم‌هایی که من را می‌خواهند باید ابتدا برای گرفتن رضایت‌نامه‌ام با باشگاه صحبت کنند ولی به دلیل این‌که پیشرفتم را مدیون باشگاه فولاد می‌دانم، اولویتم با این تیم است و دوست دارم در این تیم بمانم، البته بستگی به شرایط هم دارد و باید با باشگاه صحبت کنم تا ببینم شرایط به چه صورتی پیش می‌رود.

انصاری در ادامه درباره فرکی و جدایی او از تیم فولاد گفت: طی دو سالی که فرکی در فولاد بود، همه چیز را از نظر اخلاقی و فنی ثابت کرد و به نظرم باتوجه به این موارد، شرایط فولاد نسبت به سال‌های گذشته بی‌سابقه بود. به نظرم فرکی تاثیر بسیاری در فوتبال خوزستان و فولاد گذاشت و زحمات او هیچ‌ وقت فراموش نمی‌شود. از جدایی او خیلی ناراحت هستم ولی امیدوارم هر جا که هست موفق باشد و برای او آرزوی سلامتی دارم.

وی دراگان اسکوچیچ را پس از فرکی بهترین گزینه برای هدایت فولاد دانست و عنوان‌کرد: اسکوچیچ گزینه خوبی است و به نظرم باشگاه، خیلی زیرکانه این تصمیم را گرفت. فکر می‌کنم او بتواند در فولاد موفق باشد. فولاد سال گذشته زیبا بازی می‌کرد و به نظرم اسکوچیچ می‌تواند، هم در نتیجه و هم در ارایه فوتبال زیبا به تیم ما کمک کند.

https://hoorkhabar.ir/56557کپی شد!
86
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.