استفاده از تجارب پیشکسوتان به عنوان مشاور

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان گفت: بنا به فرمایشات فرمانده کل قوا و تاکید ایشان راهبرد جدید سپاه استفاده از ظرفیت جوانان در عرصه مدیریتی است و از پیشکسوتان به عنوان مشاور برای انتقال تجارب مفید استفاده خواهد شد.

سردار حسن شاهوارپور، بعد از ظهر امروز در آیین معارفه فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر با تسلیت سالگرد ارتحال جانسوز بنیان‌گذار انقلاب اسلامی در سخنانی اظهار کرد: مقام معظم رهبری به عنوان فرمانده کل قوا بر لزوم میدان دادن به جوانان در عرصه مدیریتی تاکید دارند و خواستار انتقال تجارب ارزشمند پیشکسوتان دفاع مقدس به آنان شدند.

وی با بیان اینکه این راهبرد مهم اکنون در دستور کار سپاه شده به طوری که تعیین فرمانده جدید سپاه خرمشهر در همین راستا است، خاطرنشان کرد: فرمانده جدید سپاه خرمشهر پیش از این تنها تجربه فرماندهی سپاه شهرستان باوی را داشته و انصافا اقدامات خوبی در آنجا از خود برجای گذاشت.

وی با تقدیر از عملکرد فرمانده سابق سپاه خرمشهر تصریح کرد: فرهانیان فرمانده سابق سپاه خرمشهر جزو فرماندهان دلسوز و فعال در خرمشهر بود.

سردار شاهوارپور فعالیت‌های مفید و مثبت فرمانده سابق خرمشهر در زمینه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی را بسیار حائز اهمیت توصیف کرد و اظهار داشت: فرهانیان در طول ۳۰ خدمت در سپاه کارنامه خوبی داشته است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت و کار سپاه به صورت تیمی است افزود: همه در سپاه یک تیم مشترک هستند و هدف همه نیز مشترک و در راستای رفع مشکلات و معضلات جدی مردم است.

وی همچنین با اشاره به سالگرد ارتحال جانسوز امام راحل گفت: زندگانی امام خمینی یک الگوی خوبی برای همه ما است.

وی اظهار داشت: مدیریت‌های امروز ما تنها امانتی است که از آن امام به ما رسیده لذا همه موظفیم در حفظ و پاسداری از این امانت گام‌های موثر برداریم.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان از عشایر غیور، مسئولان و مردم خواست راه امام خمینی(ره) را به شکل صحیح ادامه دهند.

https://hoorkhabar.ir/56532کپی شد!
141
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.