برگزاری نشست شورای راهبردی رؤسای حراست پتروشیمی هلدینگ خلیج فارس

نخستین نشست شورای راهبردی رؤسای حراست مجتمع‌های پتروشیمی هلدینگ خلیج فارس منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر به میزبانی پتروشیمی بندر امام برگزار شد.

رئیس حراست شرکت سهامی پتروشیمی بندر امام صبح امروز در این نشست، اظهار داشت: جای بسی خرسندی است که شرکت سهامی پتروشیمی بندر امام به عنوان باسابقه‌ترین پتروشیمی کشور که دارای افتخارات فراوانی در این صنعت است میزبان نخستین نشست شورای راهبردی رؤسای حراست مجتمع‌های پتروشیمی هلدینگ خلیج فارس منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر است.

تیرداد عالی‌پور در ادامه ضمن بیان اهداف این نشست، افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته هدف از برگزاری این نشست‌ها هم‌افزایی و همفکری در راستای یافتن راه حل برای چالش‌های پیش روی حراست‌های مجتمع‌های پتروشیمی هلدینگ خلیج فارس منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر و پیشبرد امور جاری است.

وی خاطرنشان کرد: حراست موظف است با به کارگیری ابزارهای جدید، حراست از نیروی انسانی و فیزیکی را به خوبی انجام دهد.

رئیس حراست پتروشیمی بندر امام ضرورت، نقش و جایگاه حراست در صیانت از صنعت نفت را تبیین کرده و به اهمیت تعامل میان دستگاه‌ها برای ایجاد امنیت مجتمع‌ها اشاره کرد و گفت: حراست یک مجموعه درهم تنیده است چرا که تمام افراد شاغل در صنعت نفت و پتروشیمی با آن در تعامل هستند.

عالی‌پور با بیان اینکه حراست می‌تواند در یکپارچگی، امیدبخشی و همچنین نظم در سازمان نقش بسیار بالایی داشته باشد، متذکر شد: یکی از وظایف حراست شناسایی مشکلات سیستم و گام برداشتن در راستای رفع موانع و مشکلات موجود در آن است.

وی با اشاره به اینکه حراست وظیفه صیانت از منابع انسانی را برعهده دارد، عنوان کرد: حراست وظیفه دارد جسم و روح یک فرد را حفاظت کند.

در ادامه رؤسای حراست حاضر در این نشست با حضور مدیر منابع انسانی شرکت سهامی پتروشیمی بندر امام به بحث و تبادل نظر پرداختند.

https://hoorkhabar.ir/54683کپی شد!
92
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.