تصویب نرخ جدید کرایه تاکسی در اهواز/ تویوتا تاکسی اهواز می‌شود؟

عضو شورای شهر اهواز گفت: نرخ جدید کرایه تاکسی پس از بررسی مجدد در فرمانداری، مورد تائید قرار گرفت و تصویب شد.

 

آذر زمان‌پور  اظهار کرد: در ۲ سال گذشته نرخ کرایه تاکسی در اهواز به صورت پلکانی افزایش نیافته بود و نرخی که تعیین شده بود در مقایسه با قیمت تمام شده جابه‌جایی مسافر در سطح شهر نرخ پایینی بود بنابراین با مطالعه و انجام کار کارشناسی، افزایش قیمت در دستور کار شورا و شهرداری قرار گرفت.

وی ادامه داد: میزان نرخ کرایه تاکسی‌ها در اهواز متناسب با قیمت کارشناسی شده تاکسی‌رانی، ۳۰ درصد افزایش خواهد یافت.

موسی ممبینی، مدیرعامل سازمان تاکسی‌رانی شهرداری اهواز نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنای خوزستان، اظهار کرد: در افزایش نرخ تاکسی به گونه‌ای تعادل را حفظ کردیم که هم تاکسی‌دار با توجه به تورم و افزایش قیمت‌ها، متضرر نشود و هم به شهروندان بار مالی زیادی وارد نشود.

وی گفت: با این اقدام در صدد ارایه خدمات بهتر به شهروندان هستیم.

مدیرعامل سازمان تاکسی‌رانی شهرداری اهواز در خصوص استفاده از تاکسی‌های پلاک اروند در ناوگان تاکسی‌رانی گفت: موضوع تاکسی‌های پلاک اروند در اهواز در حال پیگیری است و با توجه به نظر مثبت استاندار در این رابطه، موضوع با مطالعات بیشتری در حال بررسی است.

ممبینی افزود: در حال بررسی نوع خودروهایی هستیم که با آب و هوای اهواز سازگاری بیشتری دارند، که تا این لحظه محصولات تویوتا مدنظر قرار گرفته‌اند ولی دیگر خودروها نیز در حال بررسی‌اند.

وی عنوان کرد: مجوزهای اولیه این کار اخذ شده و در صدد جذب سرمایه‌گذاری در این زمینه هستیم. با توجه به استقبال شهروندان از ناوگان عمومی در اهواز و این‌که سرمایه‌گذاری در این بخش یک کار سودآور است، از سرمایه‌گذاری و مشارکت بخش خصوصی در این امر استقبال می‌کنیم و آماده همکاری با سرمایه‌گذاران هستیم.

https://hoorkhabar.ir/52971کپی شد!
104
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.