آیت الله جزایری : برپایی مراسمی برای نکوداشت نمایندگان شهید و فقید استان خوزستان حرکتی ارزشمند است

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان برپایی مراسمی برای نکوداشت نمایندگان شهید و فقید استان خوزستان را حرکتی ارزشمند عنوان کرد.

آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری در مراسم نکوداشت نمایندگان شهید و فقید خوزستان در ادوار مختلف مجلس که شنبه ۱۰ خرداد در اهواز برگزار شد، به سابقه حضور ناطق نوری در فعالیت های انقلابی در سال های پیش از انقلاب اشاره و اظهار کرد: حجت الاسلام و المسلمین ناطق نوری از چهره های درخشان مبارزاتی در سال های پیش از انقلاب بود و در حادثه اعتصاب کارکنان صنعت نفت نیز به همراه هیاتی که از سوی امام (ره) به خوزستان اعزام شدند، ناطق نوری نیز به خوزستان آمد و سابقه رفاقت ما به آن دوران باز می گردد. از خصوصیات بارز آقای ناطق نوری این است که وی همیشه حامی ولایت فقیه بوده و از عنایات رهبری نسبت به ایشان نیز مطلع هستیم.

وی افزود: برپایی نشستی برای نکوداشت نمایندگان شهید و فقید استان خوزستان در ادوار مختلف مجلس نیز حرکت بسیار خوبی بود، زیرا بسیاری از این افراد شخصیت هایی برجسته بودند و در جریان انقلاب اسلامی بسیار تاثیر داشتند. برخی از این افراد انسان های بسیار پاک سرشت و صادقی بودند که با هدف پیروزی انقلاب تلاش کردند و باید از برگزارکنندگان این مراسم تشکر کرد.

https://hoorkhabar.ir/51244کپی شد!
77
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.