جهان اسلام باید آیت‌الله خامنه‌ای را محور وحدت، اتحاد و انسجام خود قرار دهند

رئیس انجمن دعوت اسلامی گفت: جهان اسلام باید آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله‌العالی) را محور وحدت، اتحاد و انسجام خود قرار دهند.

عبدالناصر جبری ظهر امروز در جمع نمایندگان شبکه‌های رادیو و تلویزیونی عضو اتحادیه شبکه‌های رادیو تلویزیونی جهان اسلام، در تالار آفرینش سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، اظهار داشت: امروز ایران اسلامی به برکت وجود رهبری آگاه و شجاع توانسته خود را در سراسر جهان مطرح و قله‌های پیشرفت را با سرعت و شتاب فراوانی فتح کند.

وی افزود: جهان اسلام باید قدر وجود چنین شخصیت بزرگ و عظیمی را بدانند و ایشان را محور وحدت و اتحاد و انسجام خود قرار دهند.

رئیس انجمن جهانی دعوت اسلامی با اشاره با تفرقه‌افکنی دشمنان بین مسلمانان، خاطرنشان کرد: نقش رسانه‌های جهان اسلام برای مقابله با توطئه‌ها و خدعه‌‌های دشمنان بسیار پراهمیت است.

جبری ادامه داد: امروز وحدت بین مذاهب اسلامی بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود بنابراین رسانه‌های جهان اسلام باید در این راستا تمام تلاش خود را به کار ببرند.

وی با تأکید بر لزوم پرهیز از هرگونه اختلاف‌‌افکنی بین مذاهب، متذکر شد: شبکه‌های رادیو و تلویزیونی، رسانه‌ها و جراید باید ایجاد وحدت و اتحاد را سرلوحه کار و منش خود قرار دهند و دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام بگذارند.

رئیس انجمن جهانی دعوت اسلامی یادآور شد: دشمنان اسلام از مدت‌ها پیش اختلاف‌افکنی و ایجاد تفرقه بین مسلمانان را در دستور کار خود قرار داده و در این مسیر تمام تلاش و سعی خود را به کار بسته است.

جبری اظهار کرد: رسانه‌های جهان اسلام می‌توانند همچون اسلحه‌ای کارآمد در برابر دسیسه‌های دشمنان عمل کنند.

وی در پایان گفت: از این سلاح برنده باید به خوبی استفاده و اتحاد و همدلی بین مسلمانان به نحو شایسته‌ای تقویت شود.

https://hoorkhabar.ir/47706کپی شد!
54
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.