دوره آموزشی استانداردسازی و تعالی رفتار کارکنان نیروی انتظامی در دزفول

دوره آموزشی استاندارد سازی و تعالی رفتار کارکنان نیروی انتظامی خوزستان به همت معاونت آموزش و پلیس پیشگیری استان برای ماموران پلیس پیشگیری شهرهای شمالی استان برگزار شد.

جانشین پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان خوزستان بعد از ظهر امروز در این مراسم در سخنانی اظهار کرد: این دوره که با عنوان «استاندارد سازی و تعالی رفتار کارکنان نیروی انتظامی استان خوزستان» برای ماموران کلانتری‌ها، پاسگاه‌ها، یگان‌های امداد و ایستگاه های بازرسی در حوزه پلیس پیشگیری برگزار می‌شود.

لطف الله مطیع الله در ادامه افزود: در این دوره آموزشی  که با حضور ماموران پلیس پیشگیری شهرهای دزفول، مسجد سلیمان، لالی، اندیکا، شوشتر، اندیمشک شوش با محوریت دزفول در ۹ روز برگزار خواهد شد، ۹۰۰ نفر از پرسنل ناجا حضور دارند.

جانشین پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان خوزستان اضافه کرد: این دوره در سه مرحله برگزار شده و در هر مرحله با شرکت ۳۰۰ نفر از پرسنل و زیر نظر دکتر الیاسی دکترای روانشناسی و فوق تخصص روان درمانی برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: در هر روز پس از کارگاه کلی که صبح‌ها در سالن اجتماعات شیخ مرتضی انصاری دانشگاه آزاد اسلامی دزفول برگزار می‌شود عصر همان روز شرکت کنندگان در دوره به ۶ کلاس مجزا تقسیم شده و کارگاه تخصصی خود را طی خواهند کرد.

https://hoorkhabar.ir/47596کپی شد!
137
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.