امام جمعه ماهشهر : رسانه‌های جهان اسلام با دسیسه‌های دشمنان مقابله کنند

امام جمعه بندر ماهشهر گفت: رسانه‌های جهان اسلام در راستای مقابله با دسیسه‌های دشمنان تمام تلاش خود را به کار ببرند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین غبیشاوی ظهر امروز در جمع نمایندگان شبکه‌های رادیو و تلویزیونی عضو اتحادیه شبکه‌های رادیو و تلویزیونی جهان اسلام، در تالار آفرینش سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، اظهار داشت: رسانه‌های جهان اسلام باید در برابر دسیسه‌های دشمنان هوشیار و آگاه باشند.

وی عنوان کرد: ایجاد اختلاف بین مذاهب، فعالیت گروه‌های تکفیری و … از دسیسه‌هایی است که دشمنان قسم‌خورده اسلام سرمنشأ آن هستند.

امام جمعه ماهشهر با بیان اینکه رسانه‌های جهان اسلام باید با برنامه‌سازی مناسب با دسیسه‌های دشمنان مقابله کنند، تصریح کرد: امروزه ده‌ها شبکه ماهواره‌ای علیه اسلام در حال فعالیت و تولید برنامه هستند که رسانه‌های جهان اسلام باید با ساخت و پخش برنامه‌های مناسب با توطئه‌های آنان مقابله و مبارزه کنند.

غبیشاوی با تأکید بر لزوم حفظ وحدت بین مذاهب اسلامی، خاطرنشان کرد: نباید با دامن زدن به اختلافات مذهبی آب به آسیاب دشمن بریزیم؛ بلکه باید با حفظ اتحاد و همدلی دسیسه‌های دشمنان را در نطفه خفه کنیم.

وی ظرفیت رسانه‌ها را در مقابله با اهداف شوم دشمنان، بی‌بدیل دانست و افزود: رسانه‌ها و شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی ابزار مناسبی برای مقابله و مبارزه با ترفندهای دشمنان است به شرطی که به خوبی و به درستی از این ابزار استفاده شود.

امام جمعه ماهشهر یادآور شد: باید این ابزار مناسب با تمام ظرفیت در خدمت ایجاد اتحاد و انسجام بین مسلمانان قرار بگیرد تا دشمنان در رسیدن به اهداف شوم و پلید خود ناکام بمانند.

https://hoorkhabar.ir/47590کپی شد!
48
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.