امام جمعه اندیمشک: مذاکرات هسته‌ای با روحیه ظلم‌ستیزی و برای احیای حق مردم دنبال شود

امام جمعه اندیمشک گفت: مذاکرات هسته‌ای با روحیه بسیجی و ظلم‌ستیزی و برای احیای حق مردم ایران دنبال شود.

حجت‌الاسلام نعمت‌الله خدامی امروز در خطبه‌های نمازجمعه با گرامی‌داشت آغاز هفته بسیج اظهار کرد: امید است که مذاکره‌کنندگان ما در این جلسه‌ها و نشست‌ها با همین روحیه بسیجی و ظلم‌ستیزی که از آغاز داشته‌اند حقوق ملت ایران را احیا کنند.

وی با اشاره به آغاز هفته بسیج و برنامه‌های این هفته در شهرستان تصریح کرد: روحیه بسیجیان مرهون اخلاص و ایمانشان است و آرزوی حشر با بسیجیان از سوی حضرت امام (ره) مدال‌های پرافتخار است که حضرت امام (ره) به بسیجیان خود داده‌اند.

خطیب نماز جمعه اندیمشک اضافه کرد: در چهار آذر سال ۱۳۶۵ طولانی‌ترین بمباران هوایی در طول هشت سال دفاع مقدس در اندیمشک اتفاق افتاد که این خود گویای سند مظلومیت این مردم ولایت‌مدار و شهید‌پرور است.

خدامی بیان کرد: همه مردم و مسئولان وظیفه دارند که در شناساندن این مقاومت مردمی تمام تلاش و همت خود را به کار بندند زیرا این واقعه مدال افتخار و مقاومت مردم اندیمشک در طول هشت سال دفاع مقدس است.

وی خاطرنشان کرد: به همین منظور برنامه‌های متعددی برای پاسداشت این روز در سطح شهرستان تدارک دیده شده است که مهترین آن تجمع بزرگ مردم در میدان راه آهن در روز چهار آذر و راس ساعت ۹ صبح می‌باشد.

وی با اشاره به آغاز هفته کتاب و لزوم توجه بیشتر به امرا کتب و کتابخوانی در جامعه افزود: کتاب و کتابخوانی عامل مهمی در ارتقای فرهنگ عمومی کشور است و لازم است که متولیان امر با رعایت عدالت در توزیع کتاب و ساخت محیط‌های مناسب در این راستا جوانان را به امر مطالعه تشویق و علاقه‌مند سازند.

https://hoorkhabar.ir/450624کپی شد!
54
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.