احیای ورزش خرمشهر در نخستین المپیاد ورزشی فتح

سرپرست اداره ورزش و جوانان خرمشهر گفت: برگزار نخستین المپیاد ورزشی فتح خرمشهر، باعث پویایی ورزشکاران و هیئت‌های ورزشی شد و جان تازه‌ای به ورزش این شهر بخشید.

عبدالحسین احسانی‌کیا اظهار کرد: نخستین المپیاد ورزشی فتح خرمشهر که به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد تا ۹ خرداد ماه سال جاری ادامه دارد.

وی ادامه داد: این المپیاد با همکاری امور ورزش منطقه آزاد اروند برنامه‌ریزی شد و بخش قابل توجهی از اعتبارات این المپیاد از این طریق تامین شده است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان خرمشهر تصریح کرد: در این المپیاد ۱۵ رویداد ورزشی در حال برگزاری است که شامل رشته‌های کشتی آزاد، ویلچر رانی جانبازان و معلولین، دو نیمه استقامت فرزندان جانبازان، ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی، ورزش‌های رزمی و مسابقات بوکس است که به صورت استانی و در دو بخش پسران و دختران برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: همچنین این المپیاد در بخش بانوان نیز شامل رشته‌های ایروبیک استیپ، بسکتبال و فوتسال روستایی و دو همگانی است که جشنواره ژیمناستیک و مسابقات تکواندو خردسالان به‌صورت شهرستانی و با حضور باشگاه‌های آبادانی و خرمشهری برگزار می‌شود.

احسانی‌کیا افزود: همچنین برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی نیز از سین همین برنامه‌ها بود که روز جمعه دوم خرداد ماه در نوار ساحلی کارون برگزار شد که منطقه آزاد اروند جایزه ویژه این همایش را یک خودروی پراید تعیین کرد.

وی تاکید کرد: هیئت‌های ورزش‌های همگانی استان، شهرداری خرمشهر و مینوشهر نیز سایر هدایای این همایش را متقبل شدند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان خرمشهر خاطر نشان کرد: این نخستین‌بار است که ورزش خرمشهر برگزاری چند مسابقه ورزشی را به طور همزمان تجربه می‌کند و با آگاهی به چنین موضوعی کار سختی را در دستور کار داریم.

وی خاطرنشان کرد: این المپیاد آغاز یک تحول شگرف در ورزش خرمشهر خواهد بود و برگزاری موفقیت آمیز این دوره از مسابقات بیان‌گر پتانسیل بالای برگزاری این مسابقات در این شهر و توان بالای ورزشکاران خرمشهر به شمار می‌رود.

احسانی‌کیا در پایان گفت: امیدواریم با همکاری هیئت‌ها و سازمان منطقه آزاد اروند در گام‌های بعدی برنامه ریزی هماهنگی‌های دقیق‌تری صورت پذیرد.

https://hoorkhabar.ir/44766کپی شد!
76
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.