ایمن‌سازی راه‌های خوزستان در ابتدای راه است

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خوزستان با تاکید بر تاثیرگذاری بالای ایمن‌سازی راه‌ها در کاهش حوادث رانندگی، گفت: با وجود افزایش حساسیت نسبت به ایمنی راه‌های مواصلاتی، در بحث ایمن‌سازی راه‌های خوزستان در ابتدای کار هستیم.

دکتر شهریار میرخشتی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: در راه‌هایی که از نظر ساختاری مشکل دارند، ایمن نیستند و تابلوهای هشداردهنده ندارند، طبیعتا وقوع حوادث رانندگی افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: حساسیت مجموعه استانداری نسبت به وضعیت راه‌های مواصلاتی و افزایش امنیت جاده‌ها، موجب شد جلسات متعددی با رویکرد ایمنی راه‌های استان تشکیل شود و وضعیت راه‌ها مورد ارزیابی قرار گرفته و وظایف بخش‌های مختلف در این عرصه مشخص شود. بدین ترتیب امید است شاهد تغییرات در وضعیت راه‌های خوزستان باشیم و تصادفات جاده‌ای و تبعات روانی ناشی از وقوع حوادث رانندگی در استان خوزستان کاهش یابد.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خوزستان گفت: در بحث ایمن‌سازی راه‌ها در ابتدای کار هستیم و از آنجا که بحث توجه به امنیت جاده‌ها در خوزستان، جریانی نوپا است؛ ضروری است اقدامات عملیاتی در جهت کاهش حوادث جاده‌ای انجام شود. در همین راستا، اورژانس به عنوان دستگاهی امدادی به منظور مشارکت در مساله کاهش تصادفات، تا اجرای عملیات اساسی ایمن‌سازی راه‌ها، طرح‌های امدادی مختلفی اجرا می‌کند.

میرخشتی گفت: اورژانس از ابتدای امسال سه جلسه تخصصی با فرماندهی پلیس راه خوزستان برگزار کرده و اقداماتی از جمله استقرار آمبولانس با آلارم روشن و استقرار چراغ‌های گردان در برخی راه‌های مواصلاتی به منظور تذکر به راننده برای کاهش سرعت در دستور کار اورژانس ۱۱۵ خوزستان قرار گرفته است.

https://hoorkhabar.ir/444433کپی شد!
93
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.