کارگاه‌های «خبرنویسی حرفه‌ای» در اهواز برگزار می‌شود

کارگاه‌های “خبرنویسی حرفه‌ای”، “سازماندهی روابط عمومی” و “مدیریت اطلاع‌رسانی در شرایط بحران” با حضور دکتر احمد توکلی و دکتر احمد یحیایی ایله‌ای در اهواز برگزار می‌شود.

ندا شفیعی، دبیر علمی سومین سمینار روابط عمومی استان خوزستان، با اعلام این خبر اظهار کرد: در حاشیه برگزاری سومین سمینار روابط عمومی در استان خوزستان، برگزاری چند عنوان کارگاه با حضور اساتید برجسته حوزه ارتباطات و روابط عمومی پیش‌بینی شده است.

وی با تاکید بر اهمیت آموزش‌های کوتاه‌مدت در ارتقاء دانش افراد شاغل در روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها، افزود: کارگاه “سازماندهی روابط عمومی و مدیریت اطلاع‌رسانی در شرایط بحران” با حضور دکتر احمد یحیایی ایله‌ای در روز ۲۵ آبان و کارگاه “خبرنویسی حرفه‌ای” با حضور دکتر احمد توکلی در روز ۲۶ آبان برگزار می‌شود.

مدیر مرکز آموزش‌های کوتاه‌ مدت جهاد دانشگاهی خوزستان با بیان این که علاوه بر شاغلان روابط عمومی، اصحاب رسانه و خبرنگاران نیز می‌توانند در این کارگاه‌ها ثبت نام کنند، تصریح کرد: علاقمندان به حضور در این کارگاه‌ها می‌توانند برای دریافت آگاهی بیش‌تر به دبیرخانه سمینار واقع در اهواز، امانیه، خیابان سقراط، ساختمان بنیاد علمی نخبگان، طبقه دوم مراجعه کنند و یا با شماره ۰۹۱۶۷۰۱۶۱۶۵ (دبیر اجرایی سمینار) تماس بگیرند.

گفتنی است سومین سمینار تخصصی روابط عمومی استان خوزستان با مشارکت استانداری، جهاد دانشگاهی خوزستان و مؤسسه فرهنگی ـ هنری آرمان ارتباطات ۲۵ تا ۲۷ آبان در اهواز برگزار می‌شود.

https://hoorkhabar.ir/439880کپی شد!
117
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.