تقدیر آیت الله حیدری از شهرداری و معاونت فرهنگی

این گونه مراسمات تاثیر بسیاری برتقویت روحیه جوانان دارد زیرا هم شور و شعور و معنویت به آنها می دهد و هم آنان را با نهضت امام حسین(ع) پیوند می دهد.

آیت الله حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با حضور در مراسم شب های بین الحرمین گفت: برنامه هم از نظر کیفیت و هم از نظر کمیت بسیار عالی و جالب است و تقریبا برنامه بی نظیری است که جا دارد از طراحان و مجریان و سازمان دهندگان این برنامه در شهرداری و معاونت فرهنگی و از حمایت های شواری شهر تقدیر و تشکر کنیم.مراسم خیلی خوبی است که در سالهای اخیر شاهد برگزاری آن بوده ایم. در این مراسم قشرهای مختلف زن و مرد و همه و همه اینجا حضور دارند که نشان دهنده هماهنگی قلبی و عاطفی آنها با شعور و احساس و سوز نسبت به نهضت حسینی است.
وی درادامه گفت: این گونه مراسمات تاثیر بسیاری برتقویت روحیه جوانان داردز یرا هم شور و شعور و معنویت به آنها می دهد و هم آنان را با نهضت امام حسین(ع) پیوند می دهد.این مراسم این همه جمعیت را با مرکب دل به سوی کربلا می برد تا بتوانند آرمانهای بزرگ الهی را در کربلا لمس و احساس کنند.همچنین در این مراسم از طریق سخنرانی ، نوحه و تعزیه مفاهیم عاشورایی انتقال پیدا می کند که برای نسل جوان در سالهای آتی بسیار موثر است.
همچنین در این مراسم دکتر علاسوند عضو شورای شهر اهواز نیز از شهردار و معاون فرهنگی شهرداری تقدیر کرد وگفت: این مراسم مانند سالهای گذشته و حتی باشکوهتر برگزار شد و شاهد حضور جمعیت چند ده هزار نفری در این مراسم بودیم که جای بسی خسته نباشید دارد.
وی در ادامه گفت: به همت معاونت فرهنگی علاوه بر مراسم شبهای بین الحرمین در آغاز ماه محرم همایش سلام برحسین(ع) برای اولین بار در اهواز برگزار شد و با کمک معاونت های فرهنگی مناطق گوشه گوشه شهر اهواز مراسمات سوگواری مختلفی برگزار گردید.
علاسوند در خصوص تاثیر گزاری این گونه مراسمات گفت: یکی از کارهای فرهنگی ما شناخت فرهنگ شیعه و اهل بیت (ع) است و با اقداماتی که صورت گرفته این فرهنگ به نسهای آینده نیز اشاعه پیدا می کند. یکی از کارهای زیبایی که امسال انجام شد دعوت از سخنرانان که در کنار بخشهای هنری در اشاعه فرهنگ عاشورا موثر است.
این عضو شورای شهر افزود: امسال استقبال بیشتری از این مراسم شدکه نشان از قبول فرهنگی است که معاونت فرهنگی به مردم ارائه می کند.
https://hoorkhabar.ir/436642کپی شد!
80
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.