سه خبر دانشگاهی

اعلام جزئیات ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان تکمیل ظرفیت پردیس دانشگاهی شهید چمران

طبق اطلاعیه‌ای که دانشگاه شهید چمران اهواز بدین منظور منتشر کرده، نام‌نویسی از پذیرفته‌شدگان طی دو مرحله انجام می‌شود.

 مرحله اول شامل ثبت‌نام حضوری و ثبت اطلاعات خواسته شده در مرکز کامپیوتر دانشگاه است که پذیرفته شدگان باید بدین منظور روز شنبه، ۱۷ آبان‌ماه، از ساعت ۸ تا ۱۴ به مرکز کامپیوتر دانشگاه واقع در سازمان مرکزی دانشگاه شهید چمران مراجعه کنند.

پذیرفته‌شدگانی که در حین انجام خدمت نظام وظیفه هستند، نمی‌توانند در ثبت‌نام الکترونیکی شرکت کنند و لازم است، جهت انجام مراحل ترخیص از خدمت، در تاریخ ۱۷ آبان‌ماه به مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه مراجعه و پس از ترخیص از خدمت نظام وظیفه و دریافت مجوز ثبت‌نام موقت از دفاتر پلیس+۱۰ نسبت به ثبت‌نام اینترنتی اقدام کنند.

 عدم اقدام به ثبت‌نام در تاریخ یاد شده به منزله انصراف تلقی می‌شود.

شروع کلاس‌ها برای کلیه ثبت‌نام‌شوندگان، نیم‌سال دوم سال تحصیلی ۹۳-۹۴ خواهد بود.

مرحله دوم ثبت‌نام شامل تحویل مدارک موردنیاز به دانشگاه است.

در ایــن مرحله، ضروری است تمامی کسانی که مبـادرت به ثبت‌نام اینترنتی کرده و شمـاره دانشجویی دریافت نموده‌اند، در ساعات اداری روزهای ۱۷ و ۱۸ آبان ماه، جهت تحویل مدارک ثبت‌نامی به آموزش دانشکده محل تحصیل خود مراجعه کنند.

مدارک مورد نیازی که کلیه پذیرفته‌شدگان باید جهت تحویل به آموزش دانشکده به همراه داشته باشند شامل موارد زیر است :

 ۱ ـ تصویر و اصل مدرک گواهی موقت دوره کارشناسی (و کارشناسی ارشد برای دوره دکتری) مورد تایید وزارت علوم و یا وزارت بهداشت یا کپی برابر با اصل دانشنامه که در آن معدل دوره کارشناسی قید شده باشد .

تبصره  الف – پذیرفته‌شدگانی که قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی نیستند، لازم است گواهی معدل دوره را ارائه نمایند.

۲ـ تصویر و اصل مدرک کاردانی (فارغ التحصیلان کارشناسی ناپیوسته)

۳- اصل شناسنامه و دو سری تصویر از تمام صفحات

۴- اصل و ودوسری کپی ازکارت ملی

۵-  شش قطعه عکس ۴×۳ تهیه شده درسال جاری (پشت نویسی شده)

۶- فرم تعهد محضری

۷- اصل و کپی فیش شهریه ثابت و متغیر به مبلغ ۴۰ میلیون ریال برای کارشناسی ارشد به حساب شماره ۲۱۷۷۲۷۲۲۰۴۰۰۵ ( سیبا بانک ملی ) به نام رابط تمرکز درآمد حاصل از برگزاری دوره‌های آموزشی خاص دانشگاه شهید چمران اهواز، به صورت علی‌الحساب.

 ۸- اصل وکپی فیش بانکی به مبلغ ۲۰۰ هزار ریال به حساب شماره ۲۱۷۷۲۷۲۲۰۴۰۰۵ (سیبا بانک ملی) به نام رابط تمرکز درآمد حاصل از برگزاری دوره‌های آموزشی خاص دانشگاه شهید چمران اهواز جهت صدور کارت دانشجویی.

۹- تکمیل فرم شماره ۱۵ فرم تعهد از فراغت تحصیل دانشجویان ترم آخر کارشناسی (دانشجویان سال آخر که تا ۳۱ شهریور ماه ۹۳ فارغ التحصیل می‌شوند.

۱۰- ارایه یکی از مدارک زیر به عنوان مدرک نظام وظیفه :

۱۰-۱ ارایه کارت پایان خدمت یا معافیت و تصویر آن (فقط کارت‌های کامپیوتری معتبر هستند)

۱۰-۲ ارایه مجوز ثبت‌نام موقت صادر شده از دفاتر پلیس+۱۰ برای دانشجویانی که از معافیت تحصیلی استفاده می‌کنند.

۱۰-۳ ارایه گواهی از یگان خدمتی مبنی بر اتمام دوره خدمت تا تاریخ ۳۱/۰۶/۹۳

۱۰-۴ ارایه گواهی مبنی بر موافقت با ادامه تحصیل از بالاترین مقام استانی برای متعهدین خدمت سازمان‌ها و وزارت‌خانه‌ها و پرسنل نیروهای نظامی و انتظامی

۱۰-۵ طلبه دارای معافیت تحصیلی در حوزه علمیه مشروط به این‌که شورای مدیریت حوزه علمیه قم یا خراسان تایید نماید،‌ قادر است ضمن تحصیل در حوزه به موازات آن در دانشگاه تحصیل نماید.

۱۰-۶متولدین ۳۱/۰۶/۱۳۴۳ و قبل از آن نیاز به ارایه مدرک خاصی ندارند.

 ۱۱- تهیه سفته به میزان ۱۰۰ میلیون ریال (یک‌صد میلیون ریال) برای مقطع کارشناسی ارشد که با نظر امور مالی دانشگاه تکمیل و محضری خواهد شد.

[divider]

تمدید زمان نام‌نویسی در مراسم ازدواج دانشجویی دانشگاه شهید چمران

هجدهمین مراسم ازدواج دانشجویی دانشگاه شهید چمران، هم‌زمان با سراسر کشور، از سوی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه برگزار می‌شود.

دانشجویانی که از یکم مهرماه سال ۹۲ تا ۳۰ مهرماه سال ۹۳ عقد کرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها به آدرس nahad.ir و ورود به سامانه ثبت‌نام ازدواج دانشجویی، مراحل نام‌نویسی را تکمیل کنند.

این دانشجویان باید پس از نام‌نویسی اینترنتی مدارک خود را به دفتر فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید چمران اهواز تحویل دهند.
به این ترتیب نام‌نویسی از زوج‌های دانشجو که از ۴ مهرماه، هم‌زمان با سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س)، آغاز شده است، تا ۴ آذر‌ماه ادامه خواهد داشت.
هدیه ویژه در نظر گرفته برای این مزدوجین ۳ روز سفر زیارتی مشهد مقدس است.

[divider]

۱۸ آبان؛ زمان قرعه‌کشی عمره دانشگاهیان خوزستان

علیرضا میرسلیم، مدیر اجرایی عمره و عتبات دانشگاهیان استان خوزستان اظهار کرد: با توجه به پایان مهلت ثبت‌ نام عمره دانشگاهیان در روز پنج‌شنبه، ۱۵ آبان، مراسم قرعه‌کشی هفته آینده برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: ساعت ۱۲:۳۰ یکشنبه ۱۸ آبان دانشکده اقتصاد و علوم اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز میزبان مراسم قرعه‌کشی عمره دانشگاهیان استان خوزستان خواهد بود.

میرسلیم با اشاره به این‌که این مراسم با حضور تعدادی از دانشجویان و مسئولان دانشگاه شهید چمران اهواز همراه است، عنوان کرد: دانشجویان و اساتید از صبح دوشنبه ۱۹ آبان می‌توانند نسبت به مشاهده نام خود در سامانه ثبت‌نام عمره دانشگاهیان به نشانی www.labbayk.com اقدام کنند.

مدیر اجرایی شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان خوزستان تصریح کرد: تا ساعت ۹ چهارم آبان ثبت‌‌نام تعداد ۵ هزار و ۲۴۸ نفر از استان خوزستان در سامانه عمره دانشگاهیان به ثبت رسید که از این تعداد ۱۷۸ استاد، ۱۹۹۷ دانشجوی متأهل و دو هزار و ۷۳ نفر دانشجوی مجرد(پسر) هستند؛ البته اساتید و دانشجویان متأهل ۲ یا ۳ نفر هستند.

https://hoorkhabar.ir/436592کپی شد!
70
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.