آموزش تدریس کتب درسی قرآن در برنامه «خانه قرآن»

رادیو قرآن با همکاری آموزش و پرورش مرحله پنجم طرح آموزش ضمن خدمت معلمان و فرهنگیان را در قالب برنامه «خانه قرآن» اجرا می‌کند.

روابط عمومی رادیو قرآن اعلام کرد: مرحله پنجم برنامه «خانه قرآن» با محوریت آموزش تدریس کتاب‌های قرآن آموزش و پرورش به فرهنگیان و بهره بیشتر دانش‌آموزان و خانواده‌ها از ۱۷ آبان‌ماه اجرایی می‌شود.

«خانه قرآن» کاری از گروه قرآن و آموزش است که در سه مقطع تحصیلی با ۹ کلاس درسی شامل پیش دبستانی و پایه‌های یک تا هشت از شنبه تا چهارشنبه هرهفته ساعت ۱۵:۳۰ به مدت ۳۰ دقیقه برروی آنتن شبکه رادیویی قرآن می‌رود.

در این برنامه که به مدت ۲۰ هفته پخش می‌شود ۱۸۰ برنامه آموزشی به مدت ۳۰ دقیقه تدارک دیده شده که با توجه به اصلاحات کتاب‌های قرآن مدارس این بسته آموزشی از سوی رادیو قرآن به جامعه فرهنگیان عرضه می‌شود.

برنامه خانه قرآن با تدریس اساتیدی مانند «عالیه چوبین»، «مسعود تهرانی‌فرجاد»، «سیدمهدی سیف»، «مسعود وکیل»، «محمود کریمی»، «محمد بابایی» و «علیرضا چیذری» تقدیم شنوندگان رادیو قرآن می‌شود.

نکته مهم در روش تدریس کتاب‌های درسی قرآن که در قالب برنامه خانه قرآن اجرا می‌شود حضور توامان معلم و کارشناس در این برنامه است به نحوی که در ابتدا کارشناس برنامه موضوعات مورد تدریس را توضیح داده و معلم به بیان پرسش‌هایی در این زمینه می‌پردازد که این روش آموزشی کمک بزرگی در تدریس کتب درسی به معلمان پایه‌های مختلف خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۱۵:۳۰ شنبه ۱۷ آبان‌ماه برنامه «خانه قرآن» را به تهیه‌کنندگی «احمد خالدی» به مدت ۳۰ دقیقه بر روی موج FM ردیف ۱۰۰ مگاهرتز از رادیو قرآن دریافت کنند.

https://hoorkhabar.ir/434040کپی شد!
57
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.