فعالیت ۶۳۰۰ مبلغ طی ایام محرم در خوزستان

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان از فعالیت ۶ هزار و ۳۰۰ نفر مبلغ طی ایام محرم سال جاری در سراسر استان خبر داد.

حجت‌الاسلام محمدحسین بلک  اظهار کرد: استان خوزستان از جمله استان‌های پهناور کشور به شمار می‌آید و اعزام مبلغ در سراسر استان کار بسیار دشواری است و به این منظور ۶ هزار و ۳۰۰ مبلغ در ایام محرم و صفر در خوزستان فعالیت تبلیغی انجام می‌دهند.

وی تاکید کرد: مبلغان در استان خوزستان دو دسته هستند مبلغان مستقر و مبلغان اعزامی که در استان خوزستان در بخش برادران ۳ هزار مبلغ مستقر وجود دارد و فعالیت تبلیغ و سخنرانی در ایام محرم را بر عهده دارند.

بلک با اشاره به فعالیت مبلغان زن در ایام محرم تصریح کرد: در حال حاضر ۳ هزار مبلغ زن مستقر نیز در خوزستان حضور دارد که فعالیت آنها برای کار تبلیغ آغاز شده است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان افزود: در سال جاری ۳۰۰ مبلغ از حوزه‌های علمیه مشهد و قم نیز برای امور تبلیغی به استان خوزستان اعزام شده‌اند.

بلک با اشاره به اینکه در ایام محرم باید بر محتویات سخنرانی‌ها دقت شود، خاطرنشان کرد: باید توجه داشت که سخنرانی‌ها در جامعه در راستای بهبود شرایط و رفع شبهات موجود باشد و در این زمینه مبلغان باید توجه ویژه‌ای داشته باشند.

این مدیرکل در پایان افزود: بصریت‌افزایی، افزایش سطح آگاهی مردم نسبت به قیام امام حسین(ع) و دشمن‌شناسی در شرایط کنونی جامعه جهانی از جمله مسائلی است که در ایام محرم بهتر است به مردم در سخنرانی‌ها عنوان شود.

https://hoorkhabar.ir/420210کپی شد!
115
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.