دوران دفاع مقدس با وجود تمام سختی‌ها، شیرین بود

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: دوران دفاع مقدس و سال‌های جنگ تحمیلی هشت ساله با وجود تمام سختی‌هایش شیرین بود.

، آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری بعد از ظهر امروز در آیین رونمایی از کتاب «زندان الرشید» در سخنانی اظهار کرد: سردار گرجی‌زاده از امتحانی که برعهده‌اش بود به خوبی برآمد به طوری که صدام نسبت به اراده آهنین این مردان به اعجاب در آمده بود و درود خدا بر امام (ره) آن مرد بزرگ که این مردان را ترغیب می‌کرد.

 

وی با بیان اینکه وجود پربرکت این قهرمان آزاده و مصمم و صاحب اراده، منشا خیری برای کشور است، تصریح کرد: تمام کسانی که در بحبوحه جنگ در دل این سختی‌ها بودند جز پا گذاشتن در راه اسلام و خط امام زمان (عج) هدف دیگری نداشتند.

 

در ادامه این مراسم فرمانده قرارگاه جنوب نیز در سخنانی از گردآورندگان این اثر تقدیر کرد و گفت: وقتی تاریخ جنگ تحمیلی را مرور می‌کنیم می‌بینیم که سال‌های اول جنگ دوره‌ای است که رزمندگان اسلام با سختی‌های زیادی مواجه هستند و شرایط سختی را پشت سر گذاشتند.

 

وی با بیان اینکه دشمن در یک تهاجم ناجوانمردانه به کشور بخش قابل توجهی از خاک ما را اشغال کرده بود و آمادگی ما هم مطلوب نبود، خاطرنشان کرد: آنچه که در آن دوران سختی را مضاعف و در بعضی موارد آسیبی که به ما وارد می‌کرد از دشمن بیشتر بود تفکر فرماندهی و مدیریت جنگ در سال‌های اول بود.

 

وی افزود: یعنی جایی که بنی صدر متولی اداره جنگ بود و عذاب و سختی که ما از این جهت می‌کشیدیم خیلی بیشتر از فشاری بود که از جانب دشمن می‌آمد.

 

فرمانده قرارگاه جنوب اظهار داشت: با شکل گیری فرماندهی جدید خوشبختانه شرایطی فراهم شد تا ما بتوانیم عملیات‌های بزرگی انجام و وضعیت جنگ را سر و سامان ببخشیم.

 

https://hoorkhabar.ir/36427کپی شد!
91
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.