آیت الله جزایری : باید قدر زیبایی های خوزستان را بدانیم

باید سعی کنیم قدر سرمایه گذاران و پیمانکاران رادر استان بدانیم و آنها را فراری ندهیم.
آیت الله موسوی جزایری با حضور در شورای اداری استان یکی از وظایف مسئولین را مطرح کردن افتخارات استان خوزستان در عرصه های علمی ، ورزشی ، دانشگاهی      ، جاذبه های گردشگری و آثار فرهنگی و تاریخی دانست و گفت : ما بایدسعی کنیم خودمان را بیشتر بشناسیم . خوزستان سابقه ای کهن دارد و دارای جاذبه های بالای توریستی است.
به گزارش شوشان؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز بیان داشت:  استان ما یک رودخانه ی زیبا به نام کارون دارد و سواحل کارون هم باپارکهای بزرگ و مراکز تفریحی بسیار زیباست.به گزارش شوشان: نماینده ی ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به اینکه مسافرانی که به استان ما سفر می کنند از مشاهده ی مناظری که در خوزستان می بینند بسیار لذت می برند ،افزود : به جایی که ما قدر این زیبایی ها را بدانیم و با پخش بروشور و عکس  این تصاویر اثر بخش را برای استفاده ی همگان منتشر کنیم به تفکری دامن می زنیم که خوزستان آلوده است ، گرم است یا مثلا می گوییم اهواز آلوده ترین شهر جهان است. آیت الله موسوی جزایری خاطر نشان کرد : ما باید در مقابل تفکری که واقعیت خوزستان را به درستی نشان نمی دهد مقاومت کنیم و اجازه ندهیم این دروغ ها پخش شود  چون انعکاس خارجی آنها بد است .نماینده ی ولی فقیه در استان در بخش دیگری از سخنانش گفت :
باید سعی کنیم قدر سرمایه گذاران و پیمانکاران رادر استان بدانیم و آنها را فراری ندهیم . چرا تا دو تا پیمانکار قوی در استان کار می کنند به آنها حسادت می کنیم و پشت آنها را خالی می کنیم ! حسادت شیطان است و باید حسادت را از خود دور کنیم.آیت الله موسوی جزایری با اشاره به اینکه به زودی در شلمچه کلنگ زنی یک هتل زیبا انجام می شود ، افزود :  زواری که از ایران و عراق برای زیارت می آیند باید جایی برای استراحت داشته باشند و این وظیفه ی ماست تا شرایط را برایشان فراهم کنیم و امکانات مناسب در اختیارشان بگذاریم .
https://hoorkhabar.ir/35001کپی شد!
124
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.