ویسی:بازی پراسترسی مقابل راه آهن داریم/بیش از ۹۰ درصد فصل بعد در استقلال خوزستان می‌مانم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بازی بسیار سخت و پراسترسی را مقابل راه آهن در پیش داریم و این فشار در تیم راه‌آهن بسیار بیشتر است.
عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل راه‌آهن در چارچوب هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران اظهار کرد:‌ بازی فردا مقابل راه‌آهن بسیار سخت و پر استرس خواهد بود، مخصوصا برای تیم راه‌آهن چرا که آن ها نیاز مبرمی به ۳ امتیاز این دیدار برای رفتن به بالای جدول دارند. البته کسب این سه امتیاز برای ما جهت ارتقاء جایگاه‌مان در جدول بسیار مهم است. کما این که برای کسب سه امتیاز به تهران آمده‌ایم و امیدوارم با دست پر به اهواز برگردیم.
سرمربی استقلال خوزستان درباره مصدومان و محرومان تیمش در دیدار فردا مقابل راه‌آهن نیز گفت:‌ این قدر تعطیلی لیگ زیاد بوده که یادم رفته محروم داریم یا خیر. اما در بازی فردا هیچ بازیکن مصدومی نداریم.
 وی درباره هم گروهی ایران با امارات، قطر و بحرین در جام ملت های آسیا ۲۰۱۵ نیز گفت: اگر می‌خواهیم قهرمان شویم فرقی ندارد که با کدام تیم‌ها هم گروه هستیم، چرا که باید تمام تیم‌ها را ببریم تا به قهرمانی برسیم، مطمئنا اگر بالا برویم با تیم‌های سخت‌تر نیز روبه‌رو خواهیم شد و باید آماده رویارویی با هر تیمی باشیم. به نظر من گروه مناسب و بسیار خوبی نصیب ایران شده است و می‌شود نتایج خوبی در این مسابقات گرفت.
 ویسی در پاسخ به این سوال که آیا فصل بعد در استقلال خوزستان می‌ماند یا خیر گفت: در این باره با مسوولان تیم صحبت کرده‌ام و بالای ۹۰ درصد فصل بعد هم در استقلال خوزستان می‌مانم. ما همچنین برای فصل بعد هم برنامه‌ریزی کرده ایم تا تیم پرقدرتی را روانه مسابقات کنیم، امسال هم به دلیل این که تیم تازه به لیگ برتر آمده بود تفکرات خوبی درباره ما وجود نداشت و همه فکر می‌کردند که سقوط می‌کنیم اما نشان دادیم که تیم بسیار خوبی هستیم. برای فصل بعد قصد داریم ۵-۶بازیکن جدید از لیگ برتر را به تیم‌مان اضافه کنیم که فعلا نمی‌توانم اسامی آن ها را اعلام کنم.
https://hoorkhabar.ir/3222کپی شد!
103
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.