اعزام ۴۰۰ نفر خرمشهری به مرقد امام راحل

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار خرمشهر از اعزام ۴۰۰ نفر در قالب کاروان‌های راهیان نور به مرقد امام راحل خبر داد.

لطیف حیایی اهوازی از اعزام ۴۰۰ نفر در قالب کاروان‌های راهیان نور به مرقد امام راحل خبر داد و اظهار کرد: امسال چون هر ساله ظرفیت و سهمیه خاصی برای اعزام شهروندان اختصاص داده شده است.

وی اضافه کرد: این مسئولیت به سپاه شهرستان محول شده است که البته مسئولیت سنگینی است و همه با هم باید گوشه‌ای از این بار را برداریم.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار خرمشهر تصریح کرد: اعزام کاروان‌ها به سوی مرقد امام راحل از مسجد جامع شهرستان انجام می‌گیرد.

وی خواستار اعزام افرادی شد که تجربه زیارت مرقد امام را نداشته باشند و ادامه داد: بهتر است بیشتر از نسلی اعزام شوند که برای نخستین بار به زیارت مرقد مطهر می‌روند تا ضمن ادای فریضه امر به معروف به معرفی مقام والای امام راحل و برکات این اقدام شامل حال مسئولان متولی نیز شود.

حیایی اهوازی ضمن بزرگ خواندن این اقدام عنوان کرد: اعزام این افراد از قومیت، نژاد، زبان و طرز فکر متفاوت به هیچ عنوان کار ساده‌ای نیست و نباید ساده انگاشته شود.

وی ادامه داد: این کار جنبه فرهنگی سیاسی دارد و هر گونه سهل انگاری و قصور ممکن است تبعات منفی به همراه داشته باشد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار خرمشهر از مسئولان خواست به این مناسبت سراسر شهر سیاهپوش شود و مراسمی در خور شان در خرمشهر برگزار گردد.

 در نشست هماهنگی برنامه‌های ستاد ارتحال امام خمینی(ره) هر کدام از اعضای حاضر متقبل پرداخت کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای برگزاری این مناسبت شدند.

https://hoorkhabar.ir/27327کپی شد!
84
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.