اقامت ۶ هزار مسافر در نخستین روز سال در اندیمشک

سرپرست اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری اندیمشک گفت: در نخستین روز تعطیلات سال نو بیش از ۶ هزار نفر از مسافران نوروزی در این شهرستان اقامت کردند.

کوروش ایزدمهر اظهار کرد: در اولین روز از  شروع تعطیلات سال نو در مجموع ۶ هزار و ۶۲۸ نفر از مسافران نوروزی در مراکز اقامتی و کمپ‌های نوروزی و مدارس این شهرستان اقامت کردند.

وی افزود: همچنین در این روز یک‌هزار و ۷۰۰ نفر از میهمانان نوروزی و کاروان‌های راهیان نور از مرقد شهدای گمنام و نمایشگاه زهرائیان که توسط ارتش جمهوری اسلامی برپا شده است، بازدید کرده‌اند.

سرپرست اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری اندیمشک آمار ورودی به شهرستان را در روز اول تعطیلات مناسب عنوان و تصریح کرد: پیش‌بینی می‌کنیم که با شروع بازدید از سدهای کرخه و دز از امروز و با توجه با جاذبه‌های گردشگری این دو سد مهم کشور آمار بازدیدکنندگان و مسافران به شهرستان افزایش پیدا کرد.

ایزدمهر ابراز داشت: برای اسکان و اقامت مسافران نوروزی چهار کمپ با ظرفیت ۱۵ هزار نفر برپا شده است و در این کمپ‌ها همه امکانات رفاهی میهمانان و مسافران مهیا است.

این مقام مسئول با اشاره به جاذبه‌های گردشگری، تاریخی و طبیعی شهرستان اضافه کرد: منطقه گردشگری و کوهستانی منگره در بخش الوار، بقعه شاهزاده احمد (ع) از نوادگان امام موسی کاظم (ع) مربوط به دوره تیموری و اواخر عهد مغول، پل تاریخی صیحه، مقبره شهدای گمنام، سدهای کرخه و دز و پادگان دوکوهه از جمله مناطقی است که مسافران نوروزی می‌توانند از آنها بازدید کنند.

https://hoorkhabar.ir/2713کپی شد!
192
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.