تنور انتخابات نظام مهندسی کشاورزی خوزستان داغ شد

در حالیکه چند روز بیشتر به انتخابات نظام مهندسی کشاورزی خوزستان باقی نمانده است به یکباره، موجی از شور و هیجان از سوی دهها هزار مهندس کشاورزی برای حضور در انتخابات به راه افتاده است.
بر اساس اخبار واصله، بنظر می رسد رقابت اصلی در این دوره از انتخابات بین دو گروه تیم مورد حمایت سازمان جهاد کشاورزی به رهبری محمد قاسمی نژاد معاون تولیدات گیاهی سازمان و تیم حاکم بر نظام مهندسی کشاورزی به رهبری فتح اله ابوعلی می باشد.
تیم مورد حمایت جهاد کشاورزی با ائتلافی تحت عنوان نوآوران(۱+۷) پا به میدان رقابت گذارده و به شدت مورد انتقاد تیم مقابل می باشد. تیم حاکم بر نظام مهندسی کشاورزی معتقد است دستورالعملی از سوی جهاد کشاورزی برای بسیج کلیه امکانات دولتی و فشار بر مدیران جهاد کشاورزی شهرستان ها و ناظرین در شرف استخدام جهت رای دادن به این لیست مطرح شده است که البته برخی کارشناسان، این رویکرد را ناشی از کدورت شخصی میان چنگلوایی و ابوعلی بر سر تصدی پست ریاست سازمان جهاد کشاورزی خوزستان می دانند.
از طرفی ائتلاف نوآوران(۱+۷) نیز اعتقاد دارد که تیم حاکم بر سازمان نظام مهندسی کشاورزی که در انتخابات این دوره با ائتلافی تحت عنوان آینده روشن پا به عرصه انتخابات گذاشته، در طول چهار سال گذشته عملکرد روشن و مشخصی در خدمت به مهندسین کشاورزی نداشته و نیاز به یک تحول در سازمان نظام مهندسی، آنها را مجاب به حضور در این انتخابات نموده است.
در این بین ائتلاف هوای تازه هم پا به میدان انتخابات گذاشته است و اعلام کرده که بدلیل دهها شعار و وعده عمل نشده در سه دوره قبل و به احترام شعور هزاران مهندس فرهیخته عضو سازمان نظام مهندسی کشاورزی از دادن شعار و برنامه های رنگارنگ تبلیغاتی خودداری می کند و فقط یک وعده شرافتمندانه می دهد، آن هم مطالبه گری حداکثری منافع کشاورزی خوزستان و خواسته های بحق مهندسین، بدون ترس و واهمه.
گفتنی است چهارمین دوره انتخابات نظام مهندسی کشاورزی خوزستان، روز جمعه ۲۶ اردیبهشت ماه در محل آمفی تئاتر شهید فریدنیا جهاد کشاورزی برگزار می شود.
https://hoorkhabar.ir/26031کپی شد!
90
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.