مدیران به تبلیغات منفی، سیاسی‌کاری‌ها و تخریب‌ها بی‌توجه باشند

امام جمعه آبادان خطاب به مدیران اجرایی گفت: به تبلیغات منفی، سیاسی‌کاری‌ها و تخریب‌ها بی‌توجه باشید و فقط برای رضای خدا خدمت کنید.

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور صبح امروز در جریان دیدار شهردار، مدیران ارشد شهرداری و اعضای شورای شهر با وی که به مناسبت هفته دولت در محل دفتر امامت جمعه آبادان صورت گرفت ضمن تبریک هفته دولت و آرزوی توفیق در خدمت‌رسانی بیشتر به مردم اظهار داشت: هفته دولت یک نماد خدمات‌رسانی است؛ هفته‌ای برای دیده شدن و قدردانی از کسانی که تلاش می‌کنند و این تشکر در حقیقت شکرگزاری از خداوند است.

وی، خدمت در شهرداری را متفاوت از دیگر اداره‌ها دانست و افزود: زمینه خدمت در شهرداری به دلیل تعدد و تنوع وظایف از یک سو و پرمخاطب و پر مراجعه بودن این دستگاه از سوی دیگر، بیش از دیگر سازمان‌ها و دستگاه‌ها فراهم است.

امام جمعه آبادان اضافه کرد: تمام گروه‌های اجتماعی و طیف‌های مختلف مردم با خدمات این مجموعه سر و کار دارند و همین تنوع خدمات شهرداری برای شهروندان در نهایت باعث ایجاد رفاه و آرامش می‌شود.

ابراهیمی‌پور ضمن توصیه به ادامه فعالیت جهادی مدیریت شهری تصریح کرد: مردم از شهرداری آبادان رضایت دارند زیرا مدیران شهرداری انصافاً به صورت جهادی فعالیت می‌کنند و این نشأت گرفته از همدلی و همراهی شورای شهر با شهرداری است که جای تقدیر دارد.

وی، ضمن برشمردن شاخصه‌های مدیریت جهادی گفت: مدیریت سالم و بی‌حاشیه رمز موفقیت شهرداری است و نکته مهم این است که این موفقیت‌ها در اوج تحریم‌ها بوده که در اصل همان صرف فعل «خواستن توانستن است» که امام راحل و رهبر معظم انقلاب همواره بر آن تاکید داشته‌اند، محقق شده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی آبادان خطاب به مدیران شهرداری یادآور شد: به تبلیغات منفی، سیاسی‌کاری‌ها و تخریب‌ها بی‌توجه باشید و فقط برای رضای خدا خدمت کنید.

این مسئول در پایان عنوان کرد: دنبال قضاوت دیگران نیز نباشید و تکلیف خودتان را انجام دهید زیرا خدمتی که موجبات رضایتمندی مردم را فراهم آورد، بی‌تردید مورد قبول و رضایت خداوند نیز خواهد بود.

https://hoorkhabar.ir/233881کپی شد!
111
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.