راه‌اندازی مرکز پینت‌بال شهرستان شوشتر

عضو شورای شهر شوشتر از راه‌اندازی مرکز پینت‌بال شهرستان شوشتر در یکی از پارک‌های بزرگ این شهرستان خبر داد.

غلامعلی شاهمرادیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: مرکز پینت‌بال شهرستان شوشتر با مشارکت سرمایه‌گذار بخش خصوصی در سطح شهرستان شوشتر راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: سرمایه‌گذار بخش خصوصی پس از مذاکرات مکرر برای راه‌اندازی این مرکز تفریحی بیش از ۶۰۰ میلیون ریال سرمایه‌گذاری کرده است و این مرکز در حال اتمام فعالیت‌های آماده‌سازی است.

عضو شورای شهر اسلامی شوشتر با اشاره به مشارکت شهرداری در راه‌اندازی این مرکز تفریحی در سطح شهرستان شوشتر گفت: برای راه‌اندازی این مرکز تفریحی بیش از یکهزار و ۶۰۰ متر مربع زمین در پارک داریون زمین در اختیار سرمایه‌گذار بخش خصوصی قرار گرفته است.

شاهمرادیان بیان کرد: این مرکز تفریحی با توجه به سرعت عملی که در اجرای آن وجود دارد تا ایام نوروز به بهره‌برداری می‌رسد و مهمانان نوروزی می‌توانند از این مرکز استفاده کنند.

این مسئول خاطر نشان کرد: شورای اسلامی شهر شوشتر آماده مشارکت با بخش خصوصی برای ایجاد فضاهای تفریحی است و در این زمینه از سرمایه‌گذاران استقبال و حمایت می‌کند.

وی تاکید کرد: پیگیری فعالیت‌های سرمایه‌گذاران تا حصول نتیجه برای فعالیت اقتصادی و عام‌المنفعه در سطح شهر شوشتر در دستور کار شورای اسلامی شهر قرار دارد.

https://hoorkhabar.ir/2281کپی شد!
152
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.