اعزام ۲۲۰ نفر از ۵ ناحیه سپاه خوزستان به اردوی راهیان نور غرب کشور

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر از اعزام۲۲۰ نفر از پنج ناحیه سپاه استان خوزستان به اردوی راهیان نور غرب کشور خبر داد.

مجید حسین‌زاده اظهار کرد: زیارت سرزمین‌های نور و مراقد شهدا در قالب کاروان راهیان نور که از درایت رهبر معظم انقلاب و سنت حسنه‌ای‌ست که باید بر استمرار این حرکت بزرگ فرهنگی اهتمام ورزید.

وی بر لزوم تامل بر این ارزش‌ها و و ثمرات حاصل از قرارگیری در فضاهای معنوی تاکید کرد و افزود: قرار گرفتن در فضای عطرآگین سرزمین‌های نور و دریافت بخش کوچکی از بزرگی‌های این بزرگمردان عرصه جهاد و شهادت می‌تواند تاثیرات عمیقی بر تجلی روح هر وجدان بیداری داشته باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر از اعزام پنج ناحیه سپاه از خوزستان توسط سپاه این شهرستان به نواحی اردویی راهیان نور غرب کشور خبر داد و گفت: در راستای احیای این سنت حسنه و بهره‌مندی از برکات زیارت شهدای والامقام، در هفته‌ای که گذشت فرماندهی ناحیه سپاه خرمشهر از سوی سپاه حضرت ولیعصر(عج)  استان، مسئولیت اعزام این نواحی به مناطق اردویی راهیان نور غرب کشور را عهده‌دار شد.

حسین‌زاده تصریح کرد: ناحیه خرمشهر، دشت آزادگان، شادگان، شوش و باوی، پنج ناحیه‌ای بوده که توسط ناحیه خرمشهر به نواحی اردویی راهیان نور غرب کشور اعزام شده‌اند.

وی ادامه داد: تعداد افراد اعزامی ۲۲۰ نفر بوده که فعالان بسیج و متربیان حلقه‌های صالحین از این نواحی را شامل می‌شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر بیان کرد: این اردوی زیارتی فرهنگی سه شبانه‌روز به طول انجامید که در این مدت به زیارت شهدای پاوه، مرصاد، پایگاه افسران و تپه‌های الله اکبر پرداخته شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر زیارت اماکن مقدسه، زیارت شهدای گمنام، برگزاری نماز‌های جماعت، مسابقات فرهنگی و روایتگری دوران جنگ از جمله اقدامات فرهنگی صورت گرفته در این اردوی زیارتی فرهنگی بوده است.

 

https://hoorkhabar.ir/222684کپی شد!
75
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.